۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهرستان اسکو
  • شناسه : 3751
  • ۰۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۶
  • 647 بازدید
  • ارسال توسط :
کمبود شدید نیروی آموزشی در آموزش و پرورش اسکو
کمبود شدید نیروی آموزشی در آموزش و پرورش اسکو

کمبود شدید نیروی آموزشی در آموزش و پرورش اسکو

کمبود شدید نیروی آموزشی در آموزش و پرورش اسکو  فرماندار شهرستان اسکو  مهمترین دغدغه آموزش و پرورش این شهرستان را کمبود نیروی آموزشی عنوان کرد. حسین فیروزی در شورای آموزش و پرورش شهرستان اسکو با اشاره به انتقال جمعیت دانش آموزی استان به شهر جدید سهند گفت:سالانه ۲ هزار دانش آموز به جمعیت دانش آموزی […]

کمبود شدید نیروی آموزشی در آموزش و پرورش اسکو 

فرماندار شهرستان اسکو  مهمترین دغدغه آموزش و پرورش این شهرستان را کمبود نیروی آموزشی عنوان کرد.

حسین فیروزی در شورای آموزش و پرورش شهرستان اسکو با اشاره به انتقال جمعیت دانش آموزی استان به شهر جدید سهند گفت:سالانه ۲ هزار دانش آموز به جمعیت دانش آموزی شهرستان اسکو اضافه می شود که این تعداد نیازمند تامین نیروی انسانی و تجهیزات آموزشی مورد نظر می باشد.

وی گفت:امسال به تعداد۳۷۰ نیروی آموزشی در آموزش و پرورش شهرستان اسکو کمبود داریم که در صورت عدم تامین معلم ،باید بصورت اضافه تدریس نیروی مورد نیاز جبران شود و این مساله در کیفیت آموزش تاثیر گذار خواهد بود.

رئیس شورای آنوزش و پرورش شهرستان اسکو نرخ باسوادی در رده سنی ۱۰ تا ۴۹ ساله را حدود ۹۸ و ۹ دهم درصد عنوان کرد و گفت:در راستای ریشه کنی بیسوادی، طرح شناسایی والدین بیسواد در حین ثبت دانش آموزان انجام میگیرد تا همچنان جایگاه رتبه اول با سوادی شهرستان حفظ شود.

 

پاسخ دادن