۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اسکو
  • شناسه : 4088
  • ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۹:۳۶
  • 479 بازدید
  • ارسال توسط :
از فاضلاب شهری اسکو چه خبر⁉️

از فاضلاب شهری اسکو چه خبر⁉️

از فاضلاب شهری اسکو چه خبر⁉️     به گزارش اوشکایا چند ماهی است اجرای طرح فاضلاب شهری اسکو متوقف شده و هیج حرکتی در شهر دیده نمیشود.     طی پیگیری های انجام شده از مدیریت آب و فاضلاب اسکو مهندس پینه توز افزود: بعد مسیر شهرداری به طرف سبزه میدان قرار بود مسیر […]

از فاضلاب شهری اسکو چه خبر⁉️

 

 

به گزارش اوشکایا چند ماهی است اجرای طرح فاضلاب شهری اسکو متوقف شده و هیج حرکتی در شهر دیده نمیشود.

 

 

طی پیگیری های انجام شده از مدیریت آب و فاضلاب اسکو مهندس پینه توز افزود: بعد مسیر شهرداری به طرف سبزه میدان قرار بود مسیر میلان حفاری شود که با توجه به اینکه جدید ا این مسیر آسفالت شد مجوز حفاری و ادامه کار در این مسیر داده نشد و برنامه ما تمیز کردن منهول ها در داخل رودخانه و به تدریج وصل کردن انشعابات مسیر های است که لوله گذاری شده تا از دریافتی هزینه های انشعابات بودجه حفاری سایر مسیر های شهر نیز تامین شود.

 

اما این تمام ماجرا نیست بدهی اداره آب فاضلاب به شهرداری اسکو از بابت آسفالت حفاری ها نیز چالش دیگر در به هم خوردن معادلات آسفالت کاری معابر شهری اسکو از طرف شهرداری است.

 

گفتنی است حرکت کند اجرای طرح فاضلاب شهری باعث مشکلات و نارضایتی مردم از شهرداری و اداره آب فاضلاب شده چرا که هر وقت وضعیت معابر شهری مورد نقد مردم قرار میگیرد موضوع به هدر رفتن بیت المال مطرح میشود. شهرداری اسکو در برخی از مسیر ها یا منتظر اتمام کار اداره فاضلاب است یا شروع کار حفاری و سایر مسائل….با این روند خدا میداند مردم این شهر تا چند سال باید منتظر معابر بدون دست انداز و سالم باشند.

 

✔️#اوشکایا را در شبکه‌های اجتماعی ببینید

👇👇👇👇

https://zil.ink/ushkayanews

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن