۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اسکو
  • شناسه : 14881
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
  • 181 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : مهدی عارفی اسکوئی
  • منبع : پایگاه خبری اوشکایا
برگهائی از تاریخ اسکو
# اسکوئیان صاحب نام در خارج #

برگهائی از تاریخ اسکو

# اسکوئیان صاحب نام در خارج #

برگهائی از تاریخ اسکو

# اسکوئیان صاحب نام در خارج #

اسکویی مژگان رسولی دختر دکتر خلیل رسولی اسکویی ساکن آمریکا

مهارت: خانم رسولی مترجم کتاب « اولین دوازده ماه زندگی » می‌باشد. این کتاب توسط استادان چهار دانشگاه معروف آمریکا یعنی جانز هایکنیز، هاروارد برینستون و ربوان به نگارش در آمده یکی از پر فروش ترین کتابهای دهه ۹۰ در آمریکا، کانادا و اروپا بوده و چاپ دوم آن توسط مژگان رسولی اسکویی در شیکاکو به فارسی برگردانده شده است.

مژگان اظهار می‌دارد: دخترم سوزان( سوزی = سوسن ) در ۶ سالگی در سلک نویسندگان جوان آمریکا در آمده و لوح افتخار در نویسندگی را از اداره آموزش و پرورش شهر شیکاگو به دست آورده و جزء کودکان فوق العاده برجسته در دانشگاه معروف لورت وسترن شیکاگو برنامه تحصیلی ( ادبیات، ریاضیات، هندسه ) دارد و چند جلد کتاب مصور تألیف کرده که خیلی مورد تمجید قرار گرفته است. در نواختن ویلون بین ۲۵۰۰ نفر شرکت کننده در شیکاگو نفر دوم شد و تصویر او با شرح و تفضیلات در روزنامه شیکاگو چاپ شده و همچنین در ۱۶ جولای ( ۲۵ تیر ماه ۱۳۷۸ ) در حضور رئیس و اساتید دانشگاه ITT سخنرانی جالبی بدون مراجعه به یادداشت ایراد نمود. من پرورش او را با بکارگیری اصول مندرج در این کتاب ( اولین دوازده ماه زندگی ) شخصاً به عهده گرفته‌ام.

اسکویی خلیل رسولی، دکتر خلیل رسولی اسکویی پدر مژگان رسولی اسکویی است که دانشیار جراحی افتخاری دانشگاه تهران می‌باشد.

اسکویی پروفسور فیروز رسولی اسکویی، برادر مژگان رسولی اسکویی مخترع بعد سوم کامپیوتر یعنی استشمام بو از راه دور بطریق اینترنت در آمریکا است.

اسکویی پروفسور پاستور رسولی اسکویی، یکی دیگر از برادران مژگان رسولی است. ایشان رئیس بخش جراحی بوسیله دستگاه در آتاوا جنرال هاسبیتال و رئیس بخش تجسسات علمی دانشگاه آتاوا است. که شرح حال اختراعات و ابداعات او در روزنامه‌های واشنگتن پست آمریکا و آتاواستیزن کانادا درج شده و روزنامه اطلاعات سراسری ایران هم در پنجم اردبیهشت و چهارم مهر ۱۳۷۸ منتشر کرده است.

منبع: کتاب در حال ویرایش « اسکو در گذر تاریخ » نوشته مهدی عارفی اسکوئی

پاسخ دادن