۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » سهند
  • شناسه : 4072
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷
  • 327 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : روشن ضمیر
تاکید مدیر کل امور شهری استانداری بر ضرورت هوشمند سازی خدمات شهری

تاکید مدیر کل امور شهری استانداری بر ضرورت هوشمند سازی خدمات شهری

شهر جدید سهند .تاکید مدیر کل امور شهری استانداری بر ضرورت هوشمند سازی خدمات شهری   شهر جدید سهند .تاکید مدیر کل امور شهری استانداری بر ضرورت هوشمند سازی شهری مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی از تخصیص ۱۰ تن قیر رایگان به شهرداری ها و دهیاری های استان خبر داد . […]

شهر جدید سهند .تاکید مدیر کل امور شهری استانداری بر ضرورت هوشمند سازی خدمات شهری

 

شهر جدید سهند .تاکید مدیر کل امور شهری استانداری بر ضرورت هوشمند سازی شهری

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی از تخصیص ۱۰ تن قیر رایگان به شهرداری ها و دهیاری های استان خبر داد .

 

موحد نیا در مراسم معارفه شهردار شهر جدید سهند بر ضرورت هوشمند سازی شهرها تاکید کرد و گفت : در راستای رضایتمنمدی شهروندان و ارتقاء خدمات شهری لازم است خدمات شهرداری از حالت سنتی خارج شده و خدمات شهری بصورت هوشمند  به مردم ارئه شود .

 

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی از تخصیص ۱۰ هزار تن قیر رایگان به شهرداری  ها و دهیاری های استان خبر داد و گفت : از این میزان قیر رایگان ۵۰۰ تن به شهر جدید تخصیص یافته که می تواند در زیبا سازی و بهبود خدمات شهری این شهر مفید واقع شود .

 

وی یکی از مشکلات شهر جدید سهند را کمبود ناوگان حمل و نقل درون و برون شهری عنوان کرد و افزود : با توجه به جمعیت روز افزون شهر سهند  لازم است شهرداری این شهر نسبت به پیگیری و  تامین اتوبوس های بین شهری اقدام نموده و در این راستا دولت نیز اتوبوس های یارانه دار در اختیار شهرداری ها قرار می دهد .

 

موحد نیا بر ضرورت مشارکت واقعی مردم در طرح های شهری  تاکید کرد و افزود : سرمایه گذاری و مشارکت مردم در برنامه های شهری از اصول مهمی است که دولت نیز از آن حمایت کرده و در شهر های موفق جهان نیز ازظرفیت چنین سرمایه هایی استفاده  می شود .

 

فرماندار شهرستان اسکو نبود ناوگان حمل و نقل شهری را از دغدغه های اصلی این شهر عنوان کرد و افزود : در مدت ۱۵ سال از زمان تاسیس شهرداری سهند تاکنون تنها یک دستگاه تاکسی برای این شهر ثبت شده است که با توجه به نیاز روز افزون این شهر به خدمات حمل و نقل شهری لازم است در کنار تامین سایر زیر ساخت های شهری حمل و نقل درون و برون شهری تقویت شده و  اتوبوس هایی نیز برای انتقال مردم به مرکز استان در نظر گرفته و پیگیری شود .

 

حسین فیروزی کمبود آب خام برای آبیاری فضای سبز را از دیگر مشکلات پیش روی این شهر عنوان کرد و افزود : در راستای تامین آب مورد نیاز فضای سبز مقرر شده نسبت به بازچرخانی فاضلاب این شهر به میزان ۷۰ لیتر در ثانیه اقدام شده و در فضای سبز این شهر مورد استفاده قرار گیرد .

 

وی با اشاره به قیمت بالای املاک و اجاره بها< مغازه ها در شهر سهند بر ضرورت ایجاد بازارچه های عرضه مستقیم در این شهر تاکید کرد و گفت : با توجه به قیمت بالای اجاره و املاک ، اجناس با قیمت بالا و گران در اختیار مشتری و شهروندان قرار می گیرد که این امر موجب نارضایتی شده و لازم است در این راستا بازارچه های عرضه مستقیم در نقاط مختلف شهر دایر شود .

 

در این مراسم حسین عباسزاده به عنوان شهردار جدید سهند معرفی شد .

برچسب ها

پاسخ دادن