۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اسکو
  • شناسه : 1555
  • ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۹:۲۶
  • 839 بازدید
  • ارسال توسط :
تعداد کل مبتلایان کرونا ویروس در سطح شهرستان اسکو به ۱۶۰۰ نفر رسید
تعداد کل مبتلایان کرونا ویروس در سطح شهرستان به ۱۶۰۰ نفر رسید

تعداد کل مبتلایان کرونا ویروس در سطح شهرستان اسکو به ۱۶۰۰ نفر رسید

تعداد کل مبتلایان کرونا ویروس در سطح شهرستان اسکوبه ۱۶۰۰ نفر رسید فرماندار شهرستان اسکو؛  مقابله با کرونا صرفا با همکاری، مشارکت جمعی و همراهی آحاد شهروندان امکانپذیر خواهد بود/الگوی درگیری افراد با بیماری کووید_۱۹ خانوادگی شده است. این موضوع نشانه کم توجهی در تعاملات فامیلی است. سهم زنان ۵۱ درصد و سهم مردان ۴۹ […]

تعداد کل مبتلایان کرونا ویروس در سطح شهرستان اسکوبه ۱۶۰۰ نفر رسید

فرماندار شهرستان اسکو؛ 

مقابله با کرونا صرفا با همکاری، مشارکت جمعی و همراهی آحاد شهروندان امکانپذیر خواهد بود/الگوی درگیری افراد با بیماری کووید_۱۹ خانوادگی شده است. این موضوع نشانه کم توجهی در تعاملات فامیلی است.

سهم زنان ۵۱ درصد و سهم مردان ۴۹ درصد میزان ابتلایان شهرستان/تعداد کل مبتلایان کرونا ویروس در سطح شهرستان به ۱۶۰۰ نفر رسیده است که متاسفانه تا کنون ۸۰ نفر جان خود را از دست داده اند.

۵۷ درصد کل فوتی ها مربوط به مهر و آبان است/میزان بروز فوتی در شهرستان ۴.۸ در ده هزار که شهر اسکو ۷.۶ در ده هزار، سهند ۴.۸ در ده هزار، ایلخچی ۳.۷ در ده هزار

میزان شیوع در سطح شهرستان ۹.۵ در هزار، شهر اسکو با ۱۲ در هزار بیشترین مبتلا، سهند با ۱۰.۱ در هزار و ایلخچی با ۱۰.۱۹ در هزار، روستاهای بخش ایلخچی با ۷ در هزار و روستاهای بخش مرکزی با ۵.۵ در هزار در مرتبه بعدی قرار دارند.

 

برچسب ها

پاسخ دادن