۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده » شهرستان اسکو
  • شناسه : 3765
  • ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۰:۰۷
  • 857 بازدید
  • ارسال توسط :
دهمین جشنواره گل محمدی شهرستان اسکو در روستای عنصرود برگزار شد.

دهمین جشنواره گل محمدی شهرستان اسکو در روستای عنصرود برگزار شد.

  دهمین جشنواره گل محمدی شهرستان اسکو در روستای عنصرود برگزار شد. به گزارش اوشکایا-دهمین جشنواره گل محمدی شهرستان اسکو در روستای عنصرود با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین استانی و شهرستانی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد . این جشنواره با رویکردی نو و با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۱ […]

 


دهمین جشنواره گل محمدی شهرستان اسکو در روستای عنصرود برگزار شد.

  1. به گزارش اوشکایا-دهمین جشنواره گل محمدی شهرستان اسکو در روستای عنصرود با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین استانی و شهرستانی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد .

این جشنواره با رویکردی نو و با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۱ به نام (تولید، دانش بنیان ، اشتغال آفرین) با شعار افزایش ضریب نفوذ دانش در تولید و فرآوری گل محمدی  در روستای عنصرود برگزار شد. 

در حاشیه این جشنواره غرفه های ایده‌پردازی ، خرد زنان روستایی و فروش گل محمدی و فرآورده های ارگانیک و طبیعی آن و فروش میوه های ارگانیک و طبیعی طبخ آش سنتی و چاپ باتیک و فروش صنایع دستی و غرفه گلاب گیری سنتی و غرفه هایی برای ارائه محصولات شرکت های فرآوری گل محمدی در شهرستان برپا شده بود.

با استقرار پزشک و درمانگاه دندان پزشکی صحرایی ویزیت رایگان گردشگران توسط پزشک و دندانپزشک و در صورت نیاز درمان ایشان انجام شد. 

پاسخ دادن