۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اسکو » شهرستان اسکو
  • شناسه : 1630
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۵
  • 945 بازدید
  • ارسال توسط :
  • منبع : اوشکایا
دکتر توحید سعید، عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی سهند تبریز استاد برجسته جوش ایران در سال ۹۹ شناخته شد

دکتر توحید سعید، عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی سهند تبریز استاد برجسته جوش ایران در سال ۹۹ شناخته شد

به گزارش اوشکایا دکتر توحید سعید در بیست و یکمین کنفرانس ملی جوش و بازرسی و دهمین کنفرانس ملی آزمایش های غیرمخرب ایران به عنوان استاد برتر جوش کشور معرفی شد. گروه جوش دانشگاه صنعتی سهند تبریز از گروههای موفق جوشکاری و اتصال مواد در بین دانشگاههای کشور است که با هدایت و راهبری دکتر […]

به گزارش اوشکایا دکتر توحید سعید در بیست و یکمین کنفرانس ملی جوش و بازرسی و دهمین کنفرانس ملی آزمایش های غیرمخرب ایران به عنوان استاد برتر جوش کشور معرفی شد.

گروه جوش دانشگاه صنعتی سهند تبریز از گروههای موفق جوشکاری و اتصال مواد در بین دانشگاههای کشور است که با هدایت و راهبری دکتر توحید سعید دانشیار مهندسی مواد و متالورژی این دانشگاه فعالیت میکند.
دکتر سعید متولد سال ۱۳۵۹ و متالورژي جوشكاري فولادهاي زنگ نزن – فرآيندهاي جوشكاري پيشرفته – بافت مواد مهندسي – اتصال سيمهاي ارتودنسي – جوشكاري و فرآوري همزن اصطكاكي از زمینه های تحقیقاتی این عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی سهند است.
رشته جوشکاری یکی از گرایش های اصلی و تخصصی مهندسی مواد است که از سال ۸۶ در دانشگاه صنعتی سهند دایر شده و ۱۳۰ دانشجوی کارشناسی ارشد و ۱۰ دانشجوی دکترا در این رشته پذیرش شده است.

بیست و یکمین کنفرانس ملی جوش و بازرسی و دهمین کنفرانس ملی آزمایش های غیرمخرب همزمان با سومین کنفرانس بین المللی جوشکاری و آزمایش های غیرمخرب ایران ۱۳ و ۱۴ اسفند در اصفهان برگزار شد.

پاسخ دادن