۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی
  • شناسه : 164
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳
  • 737 بازدید
  • ارسال توسط :
کرونا کارکردهای جدید و مثبت فضای مجازی را آشکار کرد/كار در فضای آرام همراه با نقد سازنده ضرورت توسعه شهرستان است

کرونا کارکردهای جدید و مثبت فضای مجازی را آشکار کرد/كار در فضای آرام همراه با نقد سازنده ضرورت توسعه شهرستان است

💢کرونا کارکردهای جدید و مثبت فضای مجازی را آشکار کرد/كار در فضای آرام همراه با نقد سازنده ضرورت توسعه شهرستان است ✅به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اسکو، مهندس رضی منش در آئین گرامیداشت روز خبرنگار، با بیان اینکه کار خبرنگاری باید توام  مدیریت اقتضائات زمانی و مکانی باشد، افزود:خبرنگاران بحرانهای پیش روی جامعه را […]

💢کرونا کارکردهای جدید و مثبت فضای مجازی را آشکار کرد/كار در فضای آرام همراه با نقد سازنده ضرورت توسعه شهرستان است

✅به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اسکو، مهندس رضی منش در آئین گرامیداشت روز خبرنگار، با بیان اینکه کار خبرنگاری باید توام  مدیریت اقتضائات زمانی و مکانی باشد، افزود:خبرنگاران بحرانهای پیش روی جامعه را با هدف کاهش و رفع منعکس کنند و تحلیل های جامع ارائه کنند گفت؛ نقش خبرنگاران در مدیریت کرونا بی بدیل و غیرقابل انکار بود

✅بابک رضی‌منش، روز پنجشنبه در آیین تجلیل از مقام خبرنگار شهرستان اسکو اظهار کرد: در شرایط بسیار حساسی از زمان قرار داریم که پاندومی کرونا آن را حساس تر کرده و آسیب فراوانی در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه اقتصادی در سرتاسر جهان وارد کرده است و کشورها را در دو راهی بین تقابل و یا تعامل بین سلامت و اقتصاد قرار داده است. 

✅وی افزود: با توجه به ابعاد منفی و مثبت کرونا در حوزه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی لازم است آمادگی های لازم را برای مباحث پساکرونا داشته باشیم، تحقیقاتی در این زمینه صورت گرفته و اصحاب رسانه باید به این موضوع توجه جدی تری داشته باشند، به ویژه به موضوع کاهش سرمایه اجتماعی، افسردگی و بحران‌های روانی پرداخته شود.

✅وی با اشاره به نقش فضای مجازی در این خصوص گفت: فضای مجازی که به عنوان یک تهدید در نظر گرفته می‌شد، نقش مثبتی در این زمینه ایفا کرد و فعالیت‌های آنلاین جایگاه خاصی یافت و فعالان رسانه‌ای فضای مجازی به خوبی به دولت کمک کردند.

✅رضی منش گفت: در شهرستان اسکو با همراهی و همدلی مردم، کمک اصحاب رسانه کرونا و مشکلات آن تا به اکنون به خوبی مدیریت شده است. افزود؛ موجی از پویش‌هایی مردمی بار دیگر اهمیت سرمایه‌های اجتماعی و بازگشت به مسئله مهم اعتماد عمومی را مورد تاکید قرار داد. به ویژه موضوع مواسات و کمک مومنامه حاصل همدلی و زحمات و همکاری رسانه ها با استقابل گسترده مردم مواجه شد.

✅فرماندار شهرستان اسکو كار در فضای آرام همراه با نقد سازنده را ضرورتی برای توسعه شهرستان دانست و افزود؛ تقابل و تنش درجامعه هنر به حساب نمی آید و هركسی توسعه شهرستان را می خواهد باید به ایجاد، تقویت و حفظ فضای آرام شهرستان كمك كند.

✅وی تاکید کرد: اگر رسالت خبرنگاری در خدمت توسعه پایدار، بیان حقایق با هدف اصلاح امور و جامعه باشد، بسیار ارزشمند و مقدس است افزود؛ امروز مهمترین رسالت خبرنگاران با توجه به شرایط موجود کشور تقویت امید و آرامش و ایجاد نشاط در جامعه است

پاسخ دادن