۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهرستان اسکو
  • شناسه : 4055
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۳
  • 634 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : علی روشن ضمیر
  • منبع : اوشکایا
سخنرانی فرماندار شهرستان اسکو در روز ۱۳ آبان

سخنرانی فرماندار شهرستان اسکو در روز ۱۳ آبان

  فرماندار شهرستان اسکو در سخنرانی بعد از راهپیمایی پرشور ۱۳ آبان از حضور چشمگیر ، غرور آفرین و گسترده مردم شهرهای ا سکو ، سهند و ایلخچی قدردانی کرد . حسین فیروزی با اشاره به سالگرد سیزدهم آبان ، آنرا بستر ساز سه رویداد مهم در تاریخ ایران عنوان کرد و گفت : تبعید امام خمینی به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳ ، کشتار دانش‌آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ در […]

 

فرماندار شهرستان اسکو در سخنرانی بعد از راهپیمایی پرشور ۱۳ آبان از حضور چشمگیر ، غرور آفرین و گسترده مردم شهرهای ا سکو ، سهند و ایلخچی قدردانی کرد .

حسین فیروزی با اشاره به سالگرد سیزدهم آبان ، آنرا بستر ساز سه رویداد مهم در تاریخ ایران عنوان کرد و گفت : تبعید امام خمینی به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳ ، کشتار دانش‌آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ در دانشگاه تهران و تسخیر سفارت امریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸، سه رویداد متفاوت بودند، ولی هر یک از این سه رویداد در شکل دادن به حرکت انقلاب اسلامی نقش خاصی ایفا کردند .

فیروزی افزود : هویت هر سه رخداد، مبارزه با استکبار جهانی و عوامل آن است و به همین دلیل این روز «روز ملی مبارزه با استکبار» نامیده می‌شود .

 

فرماندار شهرستان اسکو با اشاره به صبغه فرهنگی ، تاریخی و علمی این شهرستان آن را عامل اصلی برای پیشرفت های علمی این منطقه عنوان کرد و گفت : با توجه به غعالیت های خوب علمی امسال شاهد موفقیت دانش آموزان این منطقه در کنکور سراسری، مدارس تیزهوشان و مدارس نمونه دولتی بودیم که این همه موفقیت ها در سایه رهنمودهای مسئولین علمی شهرستان و تلاش دانش اموزان میسر شد .

 

فیروزی همچنین به حضور خوب و فعال دانشجویان و دانش آموزان این شهرستان در دهمین نمایشگاه رینوتکس اشاره کرد و گفت : دانش آموزان و دانشجویان این شهرستان با حضور خوب خود در این نمایشگاه ، طرح ها و ا یده های فناورانه خود را به بهترین نحو ممکن ارائه نمود ند که جا دارد از مسئولین برگزاری و تیم پشتیبانی کننده این نمایشگاه قدردانی بعمل آید .

 

وی همچنین به کسب رتبه برتر کشوری دارالقران شهرستان اسکو اشاره کرد و گفت:بر اساس ارزیابی به عمل آمده از ۷۶۰ دارالقران سراسر کشور در ۹۱ شاخص ، دارالقرآن الزهرای شهرستان اسکو استان آذربایجان شرقی به عنوان رتبه اول و دارالقران برتر سراسر کشور انتخاب شد که این امر جای مباهات و قدردانی دارد.

 

پاسخ دادن