۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اسکو » شهرستان اسکو
  • شناسه : 1565
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
  • 949 بازدید
  • ارسال توسط :
محدودیت های کرونایی در شهرستان اسکو

محدودیت های کرونایی در شهرستان اسکو

محدودیت های کرونایی در شهرستان اسکو  فرماندار شهرستان اسکو در ستاد شهرستانی کرونا: محدودیت ها بر اساس وضعیت های اعلامی در طول اجرای طرح، #تشدید یا #تسهیل خواهد شد/همراهی مردم شرط اصلی موفقیت طرح مهندس رضی منش افزود: اولویت اصلی ستاد مقابله با کرونا، افزایش تاب آوری اقتصادی، اجتماعی و بهداشتی در راستای صیانت از […]

محدودیت های کرونایی در شهرستان اسکو

 فرماندار شهرستان اسکو در ستاد شهرستانی کرونا:

محدودیت ها بر اساس وضعیت های اعلامی در طول اجرای طرح، #تشدید یا #تسهیل خواهد شد/همراهی مردم شرط اصلی موفقیت طرح

مهندس رضی منش افزود: اولویت اصلی ستاد مقابله با کرونا، افزایش تاب آوری اقتصادی، اجتماعی و بهداشتی در راستای صیانت از مردم بوده و عمدتا تلاش داریم وضعیت شهرستان را از حالت قرمز به وضعیت های کم خطر تغییر دهیم و به تناسب تغییر وضعیت، محدودیت ها را کاهش خواهیم داد.

وی به تصمیمات ستاد کرونای شهرستان اشاره کرد و گفت: وضعیت شهرستان اسکو بنا بر اعلام شبکه بهداشت و درمان، #وضعیت_قرمز می باشد و کارمندان ادارات و دستگاه های اجرایی با یک سوم کارکنان و دستگاه های ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه های مرتبط با ماموریت اصلی و مدیریت شهری با ۵۰ درصد ظرفیت در محل کار خود حاضر خواهند شد افزود؛ در این طرح کلیه ماموریت های غیرضروری حذف و برگزاری جلسات بیش از ۱۵ نفر مجاز نخواهد بود.

فرماندار شهرستان اسکو ادامه داد: در حوزه تجاری، خدماتی و بازرگانی، فقط مشاغل شغلی گروه یک امکان فعالیت خواهند داشت و نحوه نظارت بر اصناف بر عهده کارگروهی با مسئولیت اداره صمت بوده و و در صورت تخلف واحدهای صنفی به مدت ۱۵ رو پلمپ خواهد شد.

مهندس رضی منش با تاکید بر اینکه کلیه فعالیت های آموزشی اعم از مدارس، دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی، آموزشگاه های خصوصی و … تعطیل می باشد، افزود: ضمانت اجرایی لازم برای متخلفین وجود دارد و دستگاه های متولی صدور مجوز آموزشگاه بر تعطیلی ها نظارت دقیق خواهد داشت.

وی تاکید کرد: ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی به شهرستان ممنوع بوده و همچنین ورود خودروهای شخصی با پلاک بومی از شهرهای قرمز ممنوع می باشد. در صورت عدم رعایت متخلفین به مبلغ یک میلیون تومان جریمه خواهند شد که در ۲۴ ساعت برای یکبار قابل اعمال است.

 

پاسخ دادن