۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهرستان اسکو
  • شناسه : 3654
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴
  • 484 بازدید
  • ارسال توسط :
مراسم تجلیل از کارگران نمونه شهرستان اسکو

مراسم تجلیل از کارگران نمونه شهرستان اسکو

مراسم تجلیل از کارگران نمونه شهرستان اسکو به مناسبت روز کار و کارگر مراسمی در سالن اجتماعات فرمانداری اسکو  برگزار و این روز گرامی داشته شد. فرماندار شهرستان اسکو در این مراسم کارگران را فعالان مهم عرصه تولید و اقتصاد مملکت عنوان کرد و گفت:لازم است به مشکلات و مسائل کارگران رسیدگی کرده و پیگیری […]

مراسم تجلیل از کارگران نمونه شهرستان اسکو

به مناسبت روز کار و کارگر مراسمی در سالن اجتماعات فرمانداری اسکو 

برگزار و این روز گرامی داشته شد.

فرماندار شهرستان اسکو در این مراسم کارگران را فعالان مهم عرصه تولید و اقتصاد مملکت عنوان کرد و گفت:لازم است به مشکلات و مسائل کارگران رسیدگی کرده و پیگیری درخواست های انان اولویت اول دولتمردان باشد.

حسین فیروزی با اشاره به فعالیت بیش از ۵۰۰۰ کارگر در واحد های تولیدی شهرستان اسکو گفت: در این شهرستان در زمینه تامین مواد اولیه، تولید و در آمد واحدهای صنعتی مشکل خاصی وجود نداشته و مسائل مطروحه در واحد های تولیدی با پیگیری های انجام گرفته مرتفع شده و فعالیت واحدهای صنعتی در وضعیت مطلوب قرار دارد. 

فرماندار شهرستان اسکو همچنین  به موضوع امنیت شغلی و طبقه بندی مشاغل کارگران نیز اشاره کرد و افزود: با تمهیدات و پیگیری های صورت گرفته با مدیران واحدهای تولیدی ، مساله ی مبهمی در این زمینه وجود ندارد و کارگران مشغول در تمامی واحدهای صنعتی و تولیدی این شهرستان طبق قانون کار در حال فعالیت و تلاش هستند.

در پایان این مراسم ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر از کارگران نمونه واحد های تولیدی و صنعتی این شهرستان با اهدا لوح تقدیر به عمل آمد

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن