۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ورزشی
  • شناسه : 3754
  • ۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
  • 494 بازدید
  • ارسال توسط :
مسابقات قهرمانی کاراته استان به میزبانی شهرستان اسکو برگزار شد.

مسابقات قهرمانی کاراته استان به میزبانی شهرستان اسکو برگزار شد.

مسابقات قهرمانی کاراته استان به میزبانی شهرستان اسکو برگزار شد. به گزارش اوشکایا،مسابقات قهرمانی کیوکوشین کای کان کاراته استان (ایچی گکی کانچو ماتسویی) روز جمعه ۱۰ تیر ماه به میزبانی شهرستان اسکو در سالن وحدت برگزار شد. این مسابقات بمناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر و گرامیداشت هفته ازدواج با شرکت بیش از ۱۰۰ ورزشکار […]

مسابقات قهرمانی کاراته استان به میزبانی شهرستان اسکو برگزار شد.

به گزارش اوشکایا،مسابقات قهرمانی کیوکوشین کای کان کاراته استان (ایچی گکی کانچو ماتسویی) روز جمعه ۱۰ تیر ماه به میزبانی شهرستان اسکو در سالن وحدت برگزار شد.

این مسابقات بمناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر و گرامیداشت هفته ازدواج با شرکت بیش از ۱۰۰ ورزشکار در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان و در دو بخش کاتا  و کومیته برگزار شد که در پایان در بخش کومیته تیم تبریز مقام اول مسابقات را از آن خود کرد و تیم های کردستان و بناب به ترتیب بر جایگاه دوم و سوم ایستادند.

مراسم اهدا حکم و مدال این مسابقات با حضور فیروزی فرماندار شهرستان اسکو، جهانگرد رئیس اداره ورزش و جوانان، افسری رئیس هیئت کاراته استان ، خداپرست رئیس هیئت کاراته شهرستان اسکو و شیهان مهدوان رئیس سبک کیوکوشین کای کان کاراته برگزار و به نفرات برتر حکم و مدال قهرمانی و به تیم های برتر کاپ قهرمانی اهدا شد.

آدرس پیج اوشکایا در اینستاگرام👇👇

📱https://instagram.com/ushkaya.news2

پاسخ دادن