۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهرستان اسکو
  • شناسه : 1662
  • ۰۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۳
  • 754 بازدید
  • ارسال توسط :
مسمومیت ۸ نفر بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن در تبریز و شهرستان اسکو(شهرسهند)

مسمومیت ۸ نفر بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن در تبریز و شهرستان اسکو(شهرسهند)

مسمومیت ۸ نفر بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن در تبریز و شهرستان اسکو(شهرسهند) سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از مسمومیت هشت نفر بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن در تبریز و اسکو، خبر داد. وحید شادی‌نیا ضمن هشدار نسبت به افزایش مسمومیت‌ها با گاز مونوکسید کربن طی ۴۸ ساعت گذشته، اظهار کرد: به دنبال بارش […]

مسمومیت ۸ نفر بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن در تبریز و شهرستان اسکو(شهرسهند)

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از مسمومیت هشت نفر بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن در تبریز و اسکو، خبر داد.

وحید شادی‌نیا ضمن هشدار نسبت به افزایش مسمومیت‌ها با گاز مونوکسید کربن طی ۴۸ ساعت گذشته، اظهار کرد: به دنبال بارش باران و وزش باد شدید شاهد افزایش شمار افرادی هستیم که با گاز مونوکسید کربن مسموم شده‌اند.
وی ادامه داد: صبح امروز چهار نفر از اعضای خانواده‌ای در شهرک شهید تجلایی تبریز، دچار کاهش هوشیاری به دنبال گازگرفتگی شده بودند که توسط دو دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان سینا تبریز منتقل شده و با اقدامات فوری اورژانس به زندگی بازگشتند.
وی خاطرنشان کرد: در حادثه دیگری چهار نفر در شهر جدید سهند دچار گاز گرفتگی شده بودند که این خانواده نیز توسط دو دستگاه آمبولانس اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان منتقل شده و از مرگ حتمی نجات یافتند.
شادی‌نیا در بخش پایانی سخنانش متذکر شد: با توجه به بارش باران و وزش بادهای شدید از هم استانی‌ها تقاضا می‌شود تدابیر لازم را برای جلوگیری از گازگرفتگی اتخاذ کنند.

 

پاسخ دادن