۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان آذربایجان شرقی
  • شناسه : 2274
  • ۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴
  • 775 بازدید
  • ارسال توسط :
مشکلات شهر جدید سهند باید برطرف شود

مشکلات شهر جدید سهند باید برطرف شود

مشکلات شهر جدید سهند باید برطرف شود   استاندار آذربایجان شرقی: پیشرفت طرح اقدام ملی مسکن در استان قابل قبول نیست/ مشکلات شهر جدید سهند باید برطرف شود استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه اقدامات انجام‌شده در راستای طرح اقدام ملی مسکن در استان، در حد انتظار و قابل قبول نیست، گفت: از مجموع ۴۰ […]

مشکلات شهر جدید سهند باید برطرف شود

 

استاندار آذربایجان شرقی:

پیشرفت طرح اقدام ملی مسکن در استان قابل قبول نیست/ مشکلات شهر جدید سهند باید برطرف شود

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه اقدامات انجام‌شده در راستای طرح اقدام ملی مسکن در استان، در حد انتظار و قابل قبول نیست، گفت: از مجموع ۴۰ هزار سهمیه استان در این طرح، ۶ هزار واحد با ۱۰ تا ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی اجرا شده که قابل قبول نیست.

 

دکتر محمدرضا پورمحمدی در جلسه شورای مسکن استان، با تأکید بر حل مشکلات مربوط به این طرح، گفت: ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن تعهداتی را بویژه در شهر جدید سهند ایجاد کرده است که باید حل شود.

 

وی درخصوص مسائل و مشکلات شهر جدید سهند نیز گفت: در بحث مدیریت این شهر و زیرساخت‌های آن مشکل وجود دارد که باید به صورت اساسی راهکاری اندیشیده شود و تا زمانی که این مشکل برطرف نشده نخواهیم توانست اقدامات اساسی انجام دهیم.

 

پورمحمدی ادامه داد: شرکت عمران شهرهای جدید در شهرهایی که شهرداری تشکیل یافته و شورای شهر وجود دارد باید منحل شود؛ ولی شرکت عمران شهر جدید سهند تعهداتی ایجاد می‌کند تا ادامه فعالیت دهد.

 

پایگاه خبری‌ #اوشکایا‌نیوز

پاسخ دادن