۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 3547
  • ۰۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴
  • 427 بازدید
  • ارسال توسط :
  • منبع : اوشکایا
چه کسی پاسخگویی ثبت عوارضی تبریز _سهند است؟؟؟
چه کسی پاسخگویی ثبت عوارضی تبریز _سهند است؟؟؟

چه کسی پاسخگویی ثبت عوارضی تبریز _سهند است؟؟؟

چه کسی پاسخگویی ثبت عوارضی تبریز _سهند است؟؟؟ به گزارش پایگاه خبری اوشکایا _مدیر عامل شرکت عمران سهند در۱۹ اسفند سال ۱۴۰۰ طی مصاحبه ای با صدا و سیما خبر حذف عوارضی تبریز سهند را تا اردیبهشت ماه سال جدید را داد.   حال با گذشت دو هفته از درج این خبر شهروندان اسکو و […]

چه کسی پاسخگویی ثبت عوارضی تبریز _سهند است؟؟؟

به گزارش پایگاه خبری اوشکایا _مدیر عامل شرکت عمران سهند در۱۹ اسفند سال ۱۴۰۰ طی مصاحبه ای با صدا و سیما خبر حذف عوارضی تبریز سهند را تا اردیبهشت ماه سال جدید را داد.

 

حال با گذشت دو هفته از درج این خبر شهروندان اسکو و سهند از ثبت عوارضی و حتی دریافت پیامک های با عنوان ثبت جریمه در صورت عدم پرداخت عوارضی روبرو شده و از تناقض گویی و عدم عمل به وعده های مسئولین شاکی بود و خواستار توضیحات مسئولین در این مورد هستند

 

گفتنی است در این میان هیچ واکنشی و جوابیه از طرف مسئولین شهرستانی و حتی شرکت عمران سهند داده نشده ،فرماندار شهرستان اسکو کاملا خود را در حاشیه قرار داده و تا کنون هیچ موضع شفافی از خود نشان نداده است و شرکت عمران سهند نیز پاسخگویی وعده داده شده به مردم نیست.

 

 

مدیر عامل شرکت عمران با نشر اطلاعیه های از شهروندان سهند درخواست ثبت مشخصات خودرو در سامانه این شرکت را برای تخفیف ۵۰درصد را صادر میکند که انگار شهر اسکو و روستاهای تابعه ازاین مسیر ترددی ندارند.

 

حال سوال اینجاست ارگان های نظارتی مسیولین ارشد شهرستانی کجای ماجرا هستند چرا سکوت پیشه کرده و واکنشی به این مسائل ندارند .

 

پاسخ دادن