۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » سهند
  • شناسه : 3494
  • ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵
  • 480 بازدید
  • ارسال توسط :
کسانی که نمی خواهند عوارض آزادراه تبریز سهند را بدهند از راه جایگزین استفاده کنند!
کسانی که نمی خواهند عوارض آزادراه تبریز سهند را بدهند از راه جایگزین استفاده کنند!

کسانی که نمی خواهند عوارض آزادراه تبریز سهند را بدهند از راه جایگزین استفاده کنند!

‍ کسانی که نمی خواهند عوارض آزادراه تبریز سهند را بدهند از راه جایگزین استفاده کنند!   مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: طبق آیین نامه ، ایمنی و استانداردهای لازم در آزاد راه تبریز- سهند رعایت شده است و کسانی که نمی خواهند عوارض دهند می توانند از راه جایگزین استفاده […]

‍ کسانی که نمی خواهند عوارض آزادراه تبریز سهند را بدهند از راه جایگزین استفاده کنند!

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: طبق آیین نامه ، ایمنی و استانداردهای لازم در آزاد راه تبریز- سهند رعایت شده است و کسانی که نمی خواهند عوارض دهند می توانند از راه جایگزین استفاده کنند.

 

اورجعلی علیزاده در جمع خبرنگاران افزود: سرمایه گذار از طریق اخذ عوارض و ایجاد مجتمع های خدماتی و رفاهی هزینه های خود را جبران می کند و بعد از مستهلک شدن هزینه ها، دولت وارد می شود و در مورد تردد رایگان یا غیررایگان از این آزاد راه تصمیم می گیرد.

 

وی همچنین گفت: سرمایه گذار بدون مصوبه دولت نمی‌تواند عوارضی دریافت کند و این نرخ توسط دولت و براساس هزینه هایی که سرمایه‌گذار انجام داده است تعیین می‌شود.

 

وی اضافه کرد: اخذ عوارض تا زمانی پایدار است که آورده سرمایه گذار به علاوه سود سرمایه حاصل شود.

 

برزگر مجری طرح آزادراه تبریز – سهند نیز هم در مورد مبلغ سه هزار تومان عوارضی که در این آزادراه اخذ می شود، گفت: پیشنهاد دادیم از عوارض مصوب شده ۴۰ درصد تا اندیشه و ۶۰ درصد هزینه عوارض از اندیشه تا سهند اخذ شود که به صورت الکترونیکی است.

 

آزادراه تبریز – سهند ۲۰ کیلومتر طول دارد و به صورت مشارکتی از سوی دولت و بخش خصوصی در ۶ خط رفت و برگشت اجرا شده است.

موضوع اخذ عوارض در این آزادراه اعتراض بسیاری از ساکنان سهند، اندیشه، شاغلان شهرک شهید سلیمانی و افرادی که از این مسیر تردد می کنند را در پی داشته است.

/فصل نیوز

 

پاسخ دادن