۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اسکو
  • شناسه : 2016
  • ۰۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶
  • 896 بازدید
  • ارسال توسط :
  • منبع : اوشکایا
تکلیف خیابان طالقانی اسکو چیست؟

تکلیف خیابان طالقانی اسکو چیست؟

تکلیف خیابان طالقانی اسکو چیست؟     پایگاه خبری اوشکایا با توجه به مشکلات اصناف و مردم در خیابان طالقانی در قلب شهر اسکوقرار دارد به بررسی مشکل آسفالت این خیابان پرداخت و دراین راستا با شهرداری و اداره آب و فاضلاب اسکو گفتگو کرده موضوع مورد ذکر را پیگیری نمود.       شهردار […]

تکلیف خیابان طالقانی اسکو چیست؟

 

 

پایگاه خبری اوشکایا با توجه به مشکلات اصناف و مردم در خیابان طالقانی در قلب شهر اسکوقرار دارد به بررسی مشکل آسفالت این خیابان پرداخت و دراین راستا با شهرداری و اداره آب و فاضلاب اسکو گفتگو کرده موضوع مورد ذکر را پیگیری نمود.

 

 

 

شهردار اسکو مهندس فرشی در گفتگو با اوشکایا در خصوص خیابان طالقانی اسکو افزود :

شهرداری اسکو‌ ۵۰۰تن آسفالت برای خیابان طالقانی در نظر گرفته و از این بابت هیچ مشکلی ندارد و منتظر تحویل پروژه از طرف اداره آب و فاضلاب شهراسکو میباشد. همانطور که قبلا اشاره شده بودقرار بود این پروژه تا ۱۵ روز به اتمام برسد متاسفانه تا به امروز به اقدامی صورت نگرفته و پس از تحویل گرفتن پروژه بعد از مرمت محل های نشست کرده سریعا اقدام به آسفالت این خیابان خواهیم کرد.

 

 

در این راستا پایگاه خبری اوشکایا طی تماس تلفنی با مهندس وثوقیان رئیس اداره آب و فاضلاب شهر اسکو گفتگو کرد ایشان در خصوص خیابان طالقانی اسکو افزود:

این اداره تا سه شنبه هفته آینده تمامی انشعابات در این مسیر را وصل خواهد کرد و پروژه تحویل شهرداری اسکو خواهد شد .

 

 

 

.

پاسخ دادن