۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهرستان اسکو
  • شناسه : 2432
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰:۰۶
  • 535 بازدید
  • ارسال توسط :
  • منبع : اوشکایا
تسخیر اذهان عمومی در دستور کار دشمن قرار دارد

تسخیر اذهان عمومی در دستور کار دشمن قرار دارد

فرمانده سپاه اسکو: تسخیر اذهان عمومی در دستور کار دشمن قرار دارد فرمانده سپاه اسکو گفت: دشمن با بهره گیری از امپراطوری رسانه ای و عملیات روانی تلاش می کند تا یاس و ناامیدی را در سطوح مختلف جامعه ترویج دهد و با تسخیر ذهن ها موجب تحقق اهداف شوم خود شود. به گزارش پایگاه […]

فرمانده سپاه اسکو:

تسخیر اذهان عمومی در دستور کار دشمن قرار دارد

فرمانده سپاه اسکو گفت: دشمن با بهره گیری از امپراطوری رسانه ای و عملیات روانی تلاش می کند تا یاس و ناامیدی را در سطوح مختلف جامعه ترویج دهد و با تسخیر ذهن ها موجب تحقق اهداف شوم خود شود.

به گزارش پایگاه خبری اوشکایا، سرهنگ پاسدار محمد رضایی در دیدار صمیمی با فعالین رسانه ای اسکو افزود: بعد از به سر آمدن تاریخ انقضای استعمار نو امروز شاهد استعمار فرانو هستیم که ضمن تشکیل بستر های تسخیر فرهنگی، با به کارگیری هنرمندانه رسانه ها در جهت تغییر هویت و تفکر عموم مردم گام برداشته و هدف نهایی خود را تغییر و یا اصلاح رفتارهای غیر همسو با خود می داند.

وی با اشاره به شرایط کنونی کشور، ادامه داد: البته برخی از سوء مدیریت ها و عدم اقدام جهادی و به موقع در حوزه ی ارتباطات و بخصوص مقوله فضای مجازی که محصول آن تضعیف بستر های رسانه ای داخلی به عنوان سرمایه های ارزشمند کشور بود را نیز نمی توان نادیده گرفت.

محمد رضایی بیان کرد: انقلاب اسلامی با همه مظلومیت های خود در عبور از این پیچ تاریخی نیز با توکل به خداوند، سرلوحه قرار دادن فرمایشات امامین انقلاب، حمایت آحاد ملت و هشیاری اصحاب رسانه در مقابل توطئه های دشمنان موفق خواهد بود، هرچند انواع مشکلات اقتصادی، فرهنگی و بویژه مسائل مربوط به کرونا موجب تولید زحمت برای مردم صبور و شریف شده است.

فرمانده سپاه اسکو ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: خوشبختانه شهرستان اسکو دارای منصفترین و غعال ترین خبرنگاران است و قطعا تکریم های صورت گرفته در شان مجاهدت های فعالین رسانه ای نیست چراکه بخش مهمی از اعتلای فرهنگی جامعه مرهون زحمات شبانه روزی و قلم های این قشر است.

پاسخ دادن