۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ایلخچی
  • شناسه : 2963
  • ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۷
  • 439 بازدید
  • ارسال توسط :
رییس اتاق بازرگانی تبریز:  ایلخچی می تواند به قطب تولید پسته در استان تبدیل شود

رییس اتاق بازرگانی تبریز: ایلخچی می تواند به قطب تولید پسته در استان تبدیل شود

رییس اتاق بازرگانی تبریز: ایلخچی می تواند به قطب تولید پسته در استان تبدیل شود رییس اتاق بازرگانی تبریز بر توانمندی های حوزه کشاورزی ایلخچی اشاره کرده و گفت: ایلخچی می تواند به یکی از قطب های تولید پسته در استان تبدیل شود.   یونس ژائله در دیدار اعضای شورای شهر ایلخچی با وی در […]

رییس اتاق بازرگانی تبریز:

ایلخچی می تواند به قطب تولید پسته در استان تبدیل شود

رییس اتاق بازرگانی تبریز بر توانمندی های حوزه کشاورزی ایلخچی اشاره کرده و گفت: ایلخچی می تواند به یکی از قطب های تولید پسته در استان تبدیل شود.

 

یونس ژائله در دیدار اعضای شورای شهر ایلخچی با وی در محل اتاق تبریز با اشاره ای به برگزاری اولین جشنواره برداشت پسته گفت: ایلخچی از قطب های تولید محصولاتی همچون پیاز در استان است که با توجه به اجرایی شدن الگوی کشت، کشت محصولاتی مثل پسته در این بخش آغاز شده و امسال نیز شاهد برگزاری اولین جشنواره برداشت پسته در آن بودیم که قدم مبارکی است.

وی ادامه داد: در صورت تداوم و افزایش تولید محصول پسته در بخش ایلخچی می توان شاهد راه اندازی صنایع تبدیلی در آن باشیم که اتاق بازرگانی تبریز نیز آماده هر گونه همکاری برای توسعه حوزه کشاورزی در این بخش است.

در این دیدار، اعضای شورای اسلامی ایلخچی با حضور در اتاق تبریز، بر برنامه ریزی های انجام شده برای حرکت ایلخچی به سمت تبدیل به قطب تولید پسته در استان تاکید کرده و از افزایش تولید و بهره وری این محصول طی سال های آینده در این بخش خبر دادند.

 

برچسب ها

پاسخ دادن