۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی
  • شناسه : 1147
  • ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
  • 695 بازدید
  • ارسال توسط :
کلاهبرداری در گروه‌های تلگرامی با عنوان اد بزن، پول در بیار!

کلاهبرداری در گروه‌های تلگرامی با عنوان اد بزن، پول در بیار!

احتمالا شما نيز گروه‌هايى را در شبكه اجتماعى #تلگرام ديده‌ايد كه چندین هزار نفر عضو داشته و نام گروه نیز چیزی شبیه به “اد بزن پول بگیر است!”  مديران اين گروه‌ها به اعضاى خود پيشنهاد مي‌كنند تا به ازای افزودن تعدادى از مخاطبان خود به گروه مبالغى را به عنوان #درآمد دريافت كنند و اين […]

احتمالا شما نيز گروه‌هايى را در شبكه اجتماعى #تلگرام ديده‌ايد كه چندین هزار نفر عضو داشته و نام گروه نیز چیزی شبیه به “اد بزن پول بگیر است!” 

مديران اين گروه‌ها به اعضاى خود پيشنهاد مي‌كنند تا به ازای افزودن تعدادى از مخاطبان خود به گروه مبالغى را به عنوان #درآمد دريافت كنند و اين پيشنهادات #وسوسه_آميز باعث شده است تا برخى از كاربران در اين گروه‌ها مشاركت كنند.

اما اين درحال‍ى است كه در اين گروه‌ها هيچگونه پرداختى صورت نمي‌گيرد و هدف از فعاليت آنها سوء استفاده از اطلاعات كاربران عضو براى #افزايش_مخاطب در ساير كانال‌هاى تلگرامى و حتى سرقت اطلاعات بانكي افراد به بهانه واريز وجه است.

لذا به هيچ عنوان در اين گروه‌ها فعاليت نكرده و اين موضوع را به دوستان و اطرافيان خودتان نيز اطلاع داده تا شما را ناخواسته در اين گروه‌ها عضو نكنند.

شما نيز گروه‌هايى را در شبكه اجتماعى تلگرام ديده‌ايد كه چندین هزار نفر عضو داشته و نام گروه نیز چیزی شبیه به “اد بزن پول بگیر است!” 

▫️مديران اين گروه‌ها به اعضاى خود پيشنهاد مي‌كنند تا به ازای افزودن تعدادى از مخاطبان خود به گروه مبالغى را به عنوان #درآمد دريافت كنند و اين پيشنهادات #وسوسه_آميز باعث شده است تا برخى از كاربران در اين گروه‌ها مشاركت كنند.

▫️اما اين درحال‍ى است كه در اين گروه‌ها هيچگونه پرداختى صورت نمي‌گيرد و هدف از فعاليت آنها سوء استفاده از اطلاعات كاربران عضو براى #افزايش_مخاطب در ساير كانال‌هاى تلگرامى و حتى سرقت اطلاعات بانكي افراد به بهانه واريز وجه است.

▫️لذا به هيچ عنوان در اين گروه‌ها فعاليت نكرده و اين موضوع را به دوستان و اطرافيان خودتان نيز اطلاع داده تا شما را ناخواسته در اين گروه‌ها عضو نكنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن