۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اقتصادی
  • شناسه : 2998
  • ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۴:۴۲
  • 76 بازدید
  • ارسال توسط :

قیمت سوخت در سال ۱۴۰۱ افزایش می یابد؟

قیمت سوخت در سال ۱۴۰۱ افزایش می یابد؟   رئیس سازمان برنامه و بودجه هرگونه افزایش قیمت حامل های انرژی در بودجه سال ۱۴۰۱ را تکذیب کرد و گفت: امسال مدیریت تورم را آغاز کردیم و از دو ماه گذشته، پرداختهای ما بدون استقراض از بانک مرکزی بوده است تا پایه پولی بالا نرود.   […]


قیمت سوخت در سال ۱۴۰۱ افزایش می یابد؟

 

رئیس سازمان برنامه و بودجه هرگونه افزایش قیمت حامل های انرژی در بودجه سال ۱۴۰۱ را تکذیب کرد و گفت: امسال مدیریت تورم را آغاز کردیم و از دو ماه گذشته، پرداختهای ما بدون استقراض از بانک مرکزی بوده است تا پایه پولی بالا نرود.

 

وی تصریح کرد: اگر شرایط چند سال گذشته را مطالعه کنیم، منابع زیادی را مصرف کردیم، اما نه فقط منجر به افزایش درآمد خانوارها نشده بلکه حتی کاهش درآمد آنان، کوچک شدن اقتصاد، تورم بالای ۲۲ و نیم درصد و رشد سرمایه گذاری منفی ۴ و شش دهم درصد یعنی کمتر از استهلاک را نیز در پی داشته است.

 

میرکاظمی افزود: از دو ماه پیش که بنده مسئولیت سازمان برنامه و بودجه را برعهده گرفتم از روز نخست مسئولیتم، تغییرات را آغاز کردم و طراحی بودجه طبق ساختار جدید در حال انجام است و قطعا لایحه بودجه دیگر مانند گذشته، قطور نیست.

 

وی ابراز امیدواری کرد: در مجلس هم مقداری سطح اعمال نظر را کلانتر بیاورند و وارد جزئیات دستگاههای اجرایی نشوند، بلکه در کلان شاخص های اقتصادی، تدوین و تصویب بودجه در دولت و مجلس تغییرات اساسی کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن