۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهرستان اسکو
  • شناسه : 1659
  • ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۳
  • 388 بازدید
  • ارسال توسط :
  • منبع : اوشکایا
افزایش نگران کننده کرونای انگلیسی در اسکو!/ کندوان سفر نکنید

افزایش نگران کننده کرونای انگلیسی در اسکو!/ کندوان سفر نکنید

افزایش نگران کننده کرونای انگلیسی در اسکو!/ کندوان سفر نکنید ▫️فرماندار اسکو از تشخیص هشت مورد ابتلا به کرونای انگلیسی در شهرستان اسکو خبر داد. فرماندار اسکو هشدار داد: سرازیر شدن مسافران نوروزی می تواند وضعیت پایدار شهرستان را به مرز هشدار برساند فرماندار اسکو از تشخیص #هشت_مورد ابتلا به #کرونای_انگلیسی در شهرستان اسکو خبر […]

افزایش نگران کننده کرونای انگلیسی در اسکو!/ کندوان سفر نکنید

▫️فرماندار اسکو از تشخیص هشت مورد ابتلا به کرونای انگلیسی در شهرستان اسکو خبر داد.

فرماندار اسکو هشدار داد:

سرازیر شدن مسافران نوروزی می تواند وضعیت پایدار شهرستان را به مرز هشدار برساند

فرماندار اسکو از تشخیص #هشت_مورد ابتلا به #کرونای_انگلیسی در شهرستان اسکو خبر داد.

به گزارش اوشکایا،بابک رضی منش فرماندار این شهرستان  افزود: افزایش نگران کننده آمار مبتلایان به کرونای انگلیسی به ویژه در شهر سهند و روستاهای محور گردشگری کندوان و عنصرود و گنبرف ضرورت افزایش محدودیت ها را می طلبد.

وی با بیان اینکه امروز روستای تاریخی کندوان میزبان یک هزار نفر گردشگر بود اذعان داشت: با توجه به اینکه طبق روال سال های گذشته این روستای تاریخی در تعطیلات نوروز یکی از مقاصد گردشگری هموطنان محسوب می شود این خیل استقبال حکایت از تراکم جمعیت در روزهای آتی دارد به همین خاطر از هموطنان تقاضا داریم به کندوان سفر نکنید.

رضی منش تصریح کرد: اگرچه وضعیت کنونی شهرستان زرد است ولی افزایش آمار مبتلایان به کرونای انگلیسی در کنار افزایش تعداد گردشگران احتمال افزایش ناگهانی آمارها را می دهد.

فرماندار اسکو اضافه کرد: در حال حاضر تمام  اقدامات پیشگیرانه طرح شهید سلیمانی با تمام توان در شهرستان اجرایی می شود ولی با تمام این ها احتمال شیوع زیاد است به همین خاطر مسافران نوروزی امسال نیز صبر کنند تا نوروزشان چاشنی کرونا نگیرد.

وی تاکید کرد: از هموطنان عزیز درخواست داریم با خودداری از سفر به شهرستان اسکو در تعطیلات نوروزی، سلامت مردم این شهرستان، خود و خانواده‌هایشان را به خطر نیندازند.

پاسخ دادن