۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اسکو » ایلخچی » سهند » شهرستان اسکو
  • شناسه : 1686
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
  • 765 بازدید
  • ارسال توسط :
۸۵ درصد ظرفیت بیمارستان امام خمینی(ره) از بیماران کرونایی پر شده است
۸۵ درصد ظرفیت بیمارستان امام خمینی(ره) از بیماران کرونایی پر شده است

۸۵ درصد ظرفیت بیمارستان امام خمینی(ره) از بیماران کرونایی پر شده است

۸۵ درصد ظرفیت بیمارستان امام خمینی(ره) از بیماران کرونایی پر شده است

۸۵ درصد ظرفیت بیمارستان امام خمینی(ره) از بیماران کرونایی پر شده است/ رعایت پروتکل ها در شهرستان به ۸۷.۵ درصد رسیده است.

به گزارش اوشکایا فرماندار شهرستان اسکو مهندس بابک رضی منش، فرماندار این شهرستان در سی و چهارمین جلس ستاد شهرستانی مقابله با کرونا که با محوریت بررسی وضعیت کرونایی شهر جدید سهند برگزار شد گفت؛ با اعمال دستورالعمل مدیریت هوشمند محدودیت ها در ایام نوروز توانستیم شهرستان وضعیت کرونای شهرستان را تثبیت کنیم و به عنوان تنها شهرستان پرجمعیت استان در وضعیت نارنجی قرار گیریم.

 

فرماندار شهرستان اسکو با اشاره به اینکه هفته بسیار سختی را پیش رو داریم، تاکید کرد: همه باید دست به دست هم دهیم تا رعایت پروتکل ها را به بالای ۹۰ درصد برسانیم تا بتوانیم این موج جدید و سخت بیماری را در هفته آینده مهار کنیم.

 

مهندس رضی منش با اشاره به اینکه شهر سهند بیشترین روزهای سفید و آبی را از زمان شیوع به ثبت رسانده افزود؛ مشارکت بین بخشی، همکاری سازمان های مردم نهاد و مشارکت مردم که از تجارب ارزشمند برنامه شهر سالم سهند است راز موفقیت این شهر در مدیریت بیماری کووید ۱۹ بوده است.

وی با بیان اینکه آمار بستری ها در بیمارستان شهرستان روند صعودی را نشان می دهد افزود؛ متاسفانه ۸۵ درصد ظرفیت بیمارستان امام خمینی (ره) اسکو از بیماران کرونای پر شده است و میزان فوتی ها نیز رو به افزایش است.

رئیس ستاد کرونای شهرستان اسکو از تزریق واکسن کرونا به ۵۴ درصد گروه هدف، کارکنان آرامستان ها و پاکبانان شهرداری های اسکو، سهند و ایلخچی خبر داد و افزود؛ انتظار داریم‌ شبکه بهداشت و درمان با دقت و حساسیت بر روند تزریق واکسن برابر دستورالعمل وزارت بهداشت نظارت نماید.

مهندس رضی منش با اشاره به اینکه تزریق واکسن کرونا در افراد مشمول گروه های هدف اجباری نیست و منوط به رضایت افراد است افزود؛ تا کنون ۱۰۰ درصد کادر بهداشتی شهرستان و ۱۰۰ درصد کادر درمانی شهرستان برابر دستورالعمل واکسینه شده اند.

فرماندار شهرستان اسکو با اشاره به اینکه مشاغل گروه ۲ و ۱ مشروط به رعایت پروتکل های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند از شلوغی و ازدهام در برخی قنادی های شهرستان انتقاد کرد و افزود؛ قنادی ها مشروط به رعایت پروتکل های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند و در صورت مشاهده تجمع در این واحدها پلمپ خواهند شد.

رئیس ستاد کرونای شهرستان اسکو با انتقاد از شلوغی مرکز بهداشتی شماره یک سهند خواستار تدبیر فوری در جهت مدیریت مراجعات و ارائه خدمات مطلوب تر در این مرکز شد.

مهندس رضی منش با بیان اینکه کوچک ترین غفلت روزهای سخت و محدودیت های بیشتری برای شهرستان رقم خواهد زد افزود؛ تمام تلاش ستاد شهرستانی کرونا تغییر وضعیت و رسیدن به وضعیت زرد و آبی است که لازمه این کار اعمال تمامی محدودیت های شرایط نارنجی و ایجاد محدودیت در مناطق گردشگری شهرستان خواهد بود.

رئیس ستاد کرونای شهرستان اسکو با اشاره به مصوبات ستاد ملی کرونا، مبنی بر کاهش روزهای حضور در ادارات بر اساس وضعیت شهرستان و سلیقه ای عمل کردن برخی از مسئولین افزود؛ دستگاه های اجرایی شهرستان اسکو مکلف به رعایت #یک_دوم حضور کارکنان در مجموعه خود هستند و در صورت اینکه مصوبات ستاد کرونا رعایت نگردد برخو‌رد خواهند بود

پاسخ دادن