۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی » سهند
  • شناسه : 1720
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰:۴۸
  • 386 بازدید
  • ارسال توسط :
اهمال کنندگان از مصوبات ستاد مدیریت بحران به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

اهمال کنندگان از مصوبات ستاد مدیریت بحران به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

انتقاد فرماندار شهرستان اسکو از عملکرد ضعیف دستگاههای ذی ربط در جمع آوری و هدایت آبهای سطحی سهند و آبگرفتگی معابر شهری/اهمال کنندگان از مصوبات ستاد مدیریت بحران به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.   اوشکایا _اسکو،مهندس رضی منش فرماندار این شهرستان در بازدید از معابر شهری سهند که عصر امروز به دلیل بارش شدید […]

انتقاد فرماندار شهرستان اسکو از عملکرد ضعیف دستگاههای ذی ربط در جمع آوری و هدایت آبهای سطحی سهند و آبگرفتگی معابر شهری/اهمال کنندگان از مصوبات ستاد مدیریت بحران به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

 

اوشکایا _اسکو،مهندس رضی منش فرماندار این شهرستان در بازدید از معابر شهری سهند که عصر امروز به دلیل بارش شدید باران دچار آبگرفتگی شده بود از #عملکرد_ضعیف دستگاههای ذی ربط در جمع آوری و هدایت آبهای سطحی سهند و آبگرفتگی معابر شهری به شدت انتقاد کرد.

فرماندار شهرستان اسکو با بیان اینکه بارندگی امروز در سطح شهرستان منجر به آبگرفتگی بيشتر معابر شهری در سهند و برخی مجتمع های این شهر و سرگردانی شهروندان را به همراه داشت به دلیل کم کاری، اهمال و عدم اجرای مصوبات ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان بوده است.

فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان اسکو با ابراز قدردانی از زحمات و اقدامات پرسنل خدوم آتش نشانی شهرداری سهند در بازگشایی معابر و هدایت آبهای سطحی شهری و تسهیل عبور و مرور مردم گفت: بارندگي اخير و آبگرفتگی در برخی مناطق و معابر شهری سهند باعث نارضایتی شهروندان و انتقاد از عدم توجه مدیران شهری در حل مسائل و مشکلات مردم شده ایت.

مهندس بابک رضی منش با تاكيد بر لزوم تسریع در مطالعه و شناسايی مناطق و معابر در معرض آبگرفتگی، هدایت صحیح رون آب ها شهری و جلوگیری از تکرار چنین اتفاقات با اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم افزود: #کارگروه_ویژه جهت بررسی دلیل عدم اجرای مصوبات ستاد مدیریت بحران شهرستان و عدم اقدام در هدایت آبهای سطحی شهری سهند و الزام دستگاههای ذی ربط بر تسریع در این امر تشکیل گردیده و مسببین به دلیل اهمال در انجام وظایف قانونی و ترک فعل مدیران به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

فرماندار شهرستان اسکو با اشاره به اینکه وقوع چندین باره آبگرفتگی در همان محل های قبلی به هیچ عنوان قابل توجیح نبوده و این اتفاقات به هیچ عنوان زیبنده شهر سهند نیست افزود؛ مسئولان امر باید برای تاب آوری تاسیسات شهری در زمان های بحران برنامه ریزی و آمادگی کامل داشته باشند.

پاسخ دادن