۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهرستان اسکو
  • شناسه : 1845
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵
  • 360 بازدید
  • ارسال توسط :
  • منبع : اوشکایا
فرماندار شهرستان اسکو؛ مانع زدایی و تسهیل فرایند سرمایه گذاری راهبرد اصلی مدیریت شهری اسکو در سال ۱۴۰۰ باشد/ حاکمیت قانون به عنوان اصول حکمرانی شایسته آرمانی اصلی قابل احترام برای جوامع بشری است.
مانع زدایی و تسهیل فرایند سرمایه گذاری راهبرد اصلی مدیریت شهری اسکو در سال ۱۴۰۰ باشد

مانع زدایی و تسهیل فرایند سرمایه گذاری راهبرد اصلی مدیریت شهری اسکو در سال ۱۴۰۰ باشد

مانع زدایی و تسهیل فرایند سرمایه گذاری راهبرد اصلی مدیریت شهری اسکو در سال ۱۴۰۰ باشد مانع زدایی و تسهیل فرایند سرمایه گذاری راهبرد اصلی مدیریت شهری اسکو در سال ۱۴۰۰ باشد/ حاکمیت قانون به عنوان اصول حکمرانی شایسته آرمانی اصلی قابل احترام برای جوامع بشری است.   به گزارش پایگاه خبری اوشکایا نیوز، بابک رضی […]

مانع زدایی و تسهیل فرایند سرمایه گذاری راهبرد اصلی مدیریت شهری اسکو در سال ۱۴۰۰ باشد

مانع زدایی و تسهیل فرایند سرمایه گذاری راهبرد اصلی مدیریت شهری اسکو در سال ۱۴۰۰ باشد/ حاکمیت قانون به عنوان اصول حکمرانی شایسته آرمانی اصلی قابل احترام برای جوامع بشری است.

 

به گزارش پایگاه خبری اوشکایا نیوز، بابک رضی منش، فرماندار این شهرستان در مراسم تکریم و معارفه شهردار اسکو گفت؛تغییرات مدیریتی باید موجب پویایی مجموعه ها گردد افزود: هر تغییری فکر و اندیشه ای جدید به مجموعه تزریق می کند و چنانچه این تغییر با تعهد و احساس مسئولیت توام با شایسته سالاری و کارآمدی همراه شود یقینا به بهبود امور منجر خواهد شد.

 

فرماندار شهرستان اسکو استفاده از نیروی های جوان، متخصص، کارآمد و پرانگیزه را راه حل بسیاری از مشکلات کشور برشمرد و افزود؛ اعتماد به جوانان کلید واژه اصلی بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب هستند و جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی و مسیر توسعه کشور در تمام ابعاد به عمل و اندیشه جوانان گره خورده است.

 

مهندس رضی منش برنامه ریزی را اولین گام برای رسیدن به توسعه برشمرد و از نبود برنامه مدون در شهرداری ها انتقاد کرد و افزود؛ باید با تدوین برنامه پنج ساله شهرداری با تمرکز بر ظرفیت ها و استعدادهای شهری و با رویکرد اقتصاد گردشگری برای ساختن شهری با رونق اقتصادی و پویا در دستور کار شهرداری و مبنای تدوین بودجه آنها باشد.

 

فرماندار شهرستان اسکو وجود برنامه مدون برای توسعه را مانع بخشی نگری، اعمال سلایق شخصی مدیران و مدیریت شهر براساس مطالعه و کارکارشناسی برشمرد و افزود؛ تدوین برنامه با تمرکز و توجه بر ظرفیت های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی و همچنین تعریف چشم انداز و تدوین راهبرد برای بارورکردن ظرفیت ها را لازمه دستیابی به اهداف مدیریت شهری دانست.

 

وی قرار گرفتن در رتبه اول باسوادی کشور و غنای فرهنگی این شهر را بهترین بستر و زمینه ساز توسعه دانست و افزود؛ در صورت عدم برنامه ریزی دقیق و عدم توجه به این ظرفیت عظیم فرهنگی شاهد عقب گرد در این حوزه خواهیم شد.

 

وی مهمترین اولویت مدیریت شهری در سال ۱۴۰۰ را تحقق شعار تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی دانست و افزود؛ رونق تولید و رونق اقتصادی در اسکو با برنامه ریزی و حمایت از صنعت گردشگری می تواند محقق شود و مدیریت شهری باید با حمایت از تولید، کسب و کار و کارآفرینی شهری و رفع موانع در مسیر فعالیت آنها چالشها و مسائل جوامع شهری را به فرصت هایی چون افزایش نرخ اشتغال، درآمد شهروندان، کاهش آسیب های اجتماعی و جرایم ناشی از بیکاری و فقر، رونق اقتصاد شهری، منطقه ای، ملی و حتی صادرات و افزایش خودکفایی تبدیل نماید.

 

فرماندار شهرستان اسکو سرمایه گذاری را موتور محرکه و عامل اصلی تداوم فرآیند توسعه اقتصادی شهر برشمرد و افزود؛ مطالعه و تدوین فرصت های سرمایه گذاری و آماده کردن بسته های مناسب برای سرمایه گذاران در اسکو یک ضرورت است و می تواند ضمن تسهیل روند سرمایه گذاری، تشویق و ترغیب آنان برای سرمایه گذاری کمک شایانی بر تحقق شعار سال و جذب سرمایه داشته باشد.

 

مهندس رضی منش با بیان اینکه یکی از برنامه های محوری دولت تدبیر و امید در سیستم اداری تمرکز بر حفظ حقوق مردم و رعایت حرمت آن ها توسط مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی است و تحت عنوان طرح تکریم ارباب رجوع و منشور حقوق شهروندی به تمامی وزارتخانه ها ابلاغ شده همه مدیران به عنوان کارگزار نظام مکلف به رعایت حقوق مردم و پیگیری مسائل و مشکلات آنان با خوشرویی و کمال تواضع هستند.

 

فرماندار شهرستان اسکو اجرای قانون و حاکمیت قانون در جامعه، شفافیت در مدیریت و عرضه اطلاعات را از اصول حکمرانی شایسته برشمرد و افزود؛ حاکمیت قانون موجب افزایش اعتماد مردم به نظام خواهد شد و آرامش و امنیت اجتماعی و جامعه عاری از هرگونه تنش دستاورد آن خواهد بود.

 

در پایان این مراسم فرماندار شهرستان اسکو از تلاش ها و اقدامات آقای مهندس قنبری، شهردار سابق اسکو در طول تصدی سمت شهردار اسکو تشکر و قدردانی کرد و ضمن تبریک به آقای مجید فرشی، شهردار جدید این شهر برای ایشان آرزوی موفقیت و توفیقات روزافزون نمود.

فرماندار شهرستان اسکو؛ مانع زدایی و تسهیل فرایند سرمایه گذاری راهبرد اصلی مدیریت شهری اسکو در سال ۱۴۰۰ باشد/ حاکمیت قانون به عنوان اصول حکمرانی شایسته آرمانی اصلی قابل احترام برای جوامع بشری است.

پاسخ دادن