۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ایلخچی » شهرستان اسکو
  • شناسه : 2107
  • ۰۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
  • 353 بازدید
  • ارسال توسط :
کشف ۲۸ دستگاه ماينر غیرمجاز قاچاق در بخش ایلخچی به ارزش تقریبی ۵ میلیارد ریال

کشف ۲۸ دستگاه ماينر غیرمجاز قاچاق در بخش ایلخچی به ارزش تقریبی ۵ میلیارد ریال

‍ کشف ۲۸ دستگاه ماينر غیرمجاز قاچاق در بخش ایلخچی به ارزش تقریبی ۵ میلیارد ریال   بابک رضی منش فرماندار شهرستان اسکو گفت: ۲۸ دستگاه ماینر غیر مجاز قاچاق به ارزش تقریبی ۵ میلیار ریال در بخش ایلخچی از توابع شهرستان اسکو کشف شد.   به گزارش پایگاه خبری اوشکایا، بابک رضی منش، فرماندار […]

کشف ۲۸ دستگاه ماينر غیرمجاز قاچاق در بخش ایلخچی به ارزش تقریبی ۵ میلیارد ریال

 

بابک رضی منش فرماندار شهرستان اسکو گفت: ۲۸ دستگاه ماینر غیر مجاز قاچاق به ارزش تقریبی ۵ میلیار ریال در بخش ایلخچی از توابع شهرستان اسکو کشف شد.

 

به گزارش پایگاه خبری اوشکایا، بابک رضی منش، فرماندار این شهرستان با اشاره به برخورد قانونی به استخراج کنندگان رمز ارز غیر مجاز گفت: در طی سه ماه اول سال جاری با اشرافیت و هوشیاری عوامل اداره توزیع برق شهرستان تعداد ۲۸ دستگاه ماینر غیر مجاز از بخش ابلخچی و از یکی از روستاهای این بخش کشف و ضبط شده است.

 

بابک رضی منش گفت: هر دستگاه ارز دیجیتال غیرمجاز، معادل دو و نیم کیلو وات ساعت برق یعنی معادل یک دستگاه کولرگازی ۲۴ هزار مصرف برق مصرف می کند؛ و این دستگاهها فشار بسیار زیادی را بر شبکه توزیع برق تحمیل و زمینه آسیب جدی به تجهیزات شبکه و لوازم برقی شهروندان را سبب می آورند.

 

وی با اشاره به رصد و پایش شبکه ای مصرف برق در معابر و مناطق در سطح شهرستان گفت: اکیپ های عملیاتی مدیریت توزیع برق شهرستان جهت مقابله با استفاده غیر مجاز از دستگاه‌های ارز دیجیتال به صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و آماده دریافت شکایات و گزارشات مردمی هستند.

 

فرماندار شهرستان اسکو تعداد کل ماینرهای غیرمجاز کشف شده از ابتدای سال ۱۴۰۰ را ۱۵۳ دستگاه اعلام کرد و گفت: ارزش تقریبی دستگاههای کشف شده قریب به ۵۰ میلیارد ریال می باشد و تلاش مأموران شرکت برای کشف مراکز غیر مجاز از دستگاه‌های ارز دیجیتال با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت.

 

وی با تاکید بر برخورد قاطع با ماینر های غیرمجاز برای رمز استخراج ارز دیجیتال گفت: از شهروندان محترم تقاضا داریم به منظور ایجاد رفاه و آسایش عمومی در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به سامانه ۱۲۱ فوریت برق شهرستان گزارش کنند.

 

فرماندار شهرستان اسکو با بیان اینکه عزم جدی برای برخورد با متخلفین و استفاده کننده گان دستگاه های ارز دیجیتال در شهرستان وجود دارد افزود؛ برای تمامی موارد کشف شده پرونده تشکیل شده و در مراحل طی فرایندهای قانونی در سازمان تعزیزات حکومتی در دست رسیدگی می باشد.

 

پاسخ دادن