۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهرستان اسکو
  • شناسه : 2267
  • ۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶
  • 271 بازدید
  • ارسال توسط :
  • منبع : اوشکایا
کلنگ زنی پلی کلنیک تامین اجتماعی اسکو بزودی انجام خواهد شد

کلنگ زنی پلی کلنیک تامین اجتماعی اسکو بزودی انجام خواهد شد

  کلنگ زنی پلی کلنیک تامین اجتماعی اسکو بزودی انجام خواهد شد   به گزارش پایگاه خبری اوشکایا نیوز_دکتر سید اسماعیل مقدس پور حضور اصحاب رسانه را فرصت مغتنمی برای تنویر افکار عمومی برشمرد و گفت: ۵۳% جمعیت استان تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی ؛آگاهی دقیق از قوانین و خدمات قابل ارائه سازمان را از […]

 

کلنگ زنی پلی کلنیک تامین اجتماعی اسکو بزودی انجام خواهد شد

 

به گزارش پایگاه خبری اوشکایا نیوز_دکتر سید اسماعیل مقدس پور حضور اصحاب رسانه را فرصت مغتنمی برای تنویر افکار عمومی برشمرد و گفت: ۵۳% جمعیت استان تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی ؛آگاهی دقیق از قوانین و خدمات قابل ارائه سازمان را از طریق سایت و رسانه های عمومی دریافت می دارند.

وی با اشاره به خدمات درمان مستقیم و غیرمستقیم سازمان بعنوان خدمات کوتاه مدت خاطر نشان کرد: تقریبا ۱۳۰۰میلیارد تومان هزینه درمانی سال گذشته استان بوده است که در قالب ۲بیمارستان و ۱۲ درمانگاه ملکی و ۲۴۹۲مرکز طرف قرارداد انجام گرفته است.

مدیر درمان استان همچنین از انجام ۵۶۷ عمل جراحی قلب در بیمارستان استاد عالی نسب خبر داد و افزود:۱۰۵۹ زایمان طبیعی و ۱۲۸۴ عمل سزارین نیز در بیمارستان ۲۹ بهمن صورت پذیرفته است.

دکتر مقدس پور عدم تملیک زمین بیمارستان خاوران را از موانع سرمایه گذاری سازمان در سالهای اخیر خواند و متذکر گردید:هر تخت بیمارستانی متضمن ۵ میلیارد هزینه برای ستاد مرکزی می باشد که لازم است ۱۵۰۰میلیارد تومان برای اجرای پروژه مذکور تخصیص یابد.

وی همچنین از پیگیری احداث پروژه پلی کلینیک اسکو/سهند خبر داد و گفت: زمین مناسب از طرف شورای شهر اسکو پیشنهاد گردیده است و به زودی کلنگ آن بر زمین زده خواهد شد.

مقدس پور ضمن تجلیل از جانفشانیهای مدافعین سلامت با عنوان نمودن اینکه از اول پاندمی کرونا ۵۱۱۰ نفر بیمار کرونایی و مشکوک در بیمارستانهای ملکی تبریز بستری شده اند یادآور شد : بیش از ۷۷۲ همکار نیز به این ویروس مبتلا شده اند و دو شهید تقدیم نموده ائیم.

مدیر کل تأمین اجتماعی نیز با بیان اینکه بیش از ۶۹۶ هزار نفر بیمه شده و ۲۱۲ هزار نفر بازنشسته و مستمری بگیر اصلی ؛ تحت پوشش اداره کل تأمین اجتماعی استان هستند؛ مقرری بگیران بیمه بیکاری را ۱۱ هزار نفر اعلام نمود و افزود: در سه ماهه سالجاری استان ۲۱۶۳ میلیارد تومان به عنوان حقوق و مستمری ،۳۱میلیارد تومان تعهدات کوتاه مدت و ۹۹ میلیارد تومان بیمه بیکاری پرداخت شده است.

جعفر سمساری توسعه خدمات غیرحضوری در راستای تسهیل و روانسازی امور و افزایش سطوح دسترسی را از جمله برنامه های راهبردی سازمان در طی سالهای اخیر عنوان داشته و افزود: مشاهده بازرسیهای کارگاهی، ابلاغ الکترونیکی و احکام مطالباتی کارفرمایان، مشاهده سوابق بیمه شدگان، درخواست خدمات غیر حضوری کوتاه مدت، حذف اعتبار دفترچه های درمانی، درخواست غیرحضوری بازنشستگی، صدور گواهی کسر اقساط و … از جمله مهمترین خدمات غیرحضوری سازمان است که از طریق سامانه eservices.tamin.ir قابل دسترس می باشد.

وی همچنین از جایگزینی سامانه samt.tami.ir بجای es.tamin.ir برای ارسال لیست حق بیمه کارگاهها خبر داد و تصریح نمود:مهلت بخشودگی جرائم کارفرمایان تا آخر تیرماه سالجاری خواهد بود.

سمساری با بیان اینکه حذف اعتبار دفترچه های درمانی اقدامی در جهت حذف دفترچه کاغذی و جایگزینی آن با نسخه نویسی الکترونیکی است افزود: رضایت نسبی طرح ۳۰۷۰ با تکمیل زیرساخت ها افزایش پیدا خواهد کرد.

پاسخ دادن