۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اسکو
  • شناسه : 3821
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴
  • 366 بازدید
  • ارسال توسط :
  • منبع : رجال تبریز
شورا قانونا در تمام ابعاد توسعه شهری حق ورود دارد!
شورا قانونا در تمام ابعاد توسعه شهری حق ورود دارد!

شورا قانونا در تمام ابعاد توسعه شهری حق ورود دارد!

شورا قانونا در تمام ابعاد توسعه شهری حق ورود دارد! ورود به همه ابعاد توسعه شهری چیزی است که قانونا در اختیار شوراهای شهر می باشد. شهردار اسکو در رابطه با نقش شهرداری و شورا در توسعه استان و لزوم ایجاد درآمدهای پایدار در شهرداری ها گفت: ببینید من توسعه استان را بستری میدانم برای […]

شورا قانونا در تمام ابعاد توسعه شهری حق ورود دارد!

ورود به همه ابعاد توسعه شهری چیزی است که قانونا در اختیار شوراهای شهر می باشد.

شهردار اسکو در رابطه با نقش شهرداری و شورا در توسعه استان و لزوم ایجاد درآمدهای پایدار در شهرداری ها گفت: ببینید من توسعه استان را بستری میدانم برای توسعه شهرها و روستاها پس چنانچه در شوراهای روستا و شهرها افراد متخصص و با مدیریت عالی انتخاب شوند به توسعه استان نیز دست خواهیم یافت.

نظامی در حاشیه همایش شهرداران و شوراهای اسلامی استان  به خبرنگار رجال تبریز گفت: همانطور که می دانید و در قرآن نیز به آن پرداخته شده است (وامرهم شورا بینهم)مشاوره اصل و در واقع فلسفه وجودی شوراها می باشد.

حال استان ما نیز به شرطی توسعه می یابد که شهرها و روستاها توسعه یابند که مجموع آنها می شود توسعه استانی پس نقش شوراها در توسعه استان بسیار حائز اهمیت است .

البته به نظر بنده شوراها هنوز در جایگاه قانونی خود قرار نگرفته اند و تنها تبدیل شده اند به جایی برای انتخاب شهردار و دهیار در حالیکه شوراها بر اساس قانونا اختیار دارند که در تمام ابعاد توسعه شهری فعالیت نمایند،عملکرد نهادها و سازمانها را بررسی و در توسعه فرهنگی و اجتماعی شهر فعالیت کنند؛اما مادامی که مدیریت واحد شهری وجود ندارد و به همین خاطر نقش شوراها فقط حول مدیریت شهر آنهم در قالب انتخاب شهردار و دهیار می چرخد وضع به همین منوال خواهد بود ، البته این خود نوعی آفت است و باعث شده تا شوراها از جایگاه اصلی خود دور و منزلت واقعی خود را پیدا نکنند.

پاسخ دادن