۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهرستان اسکو
  • شناسه : 2439
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۹:۰۱
  • 253 بازدید
  • ارسال توسط :
  • منبع : اوشکایا
امضای توافق نامه میان دانشگاه صنعتی سهند و پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت

امضای توافق نامه میان دانشگاه صنعتی سهند و پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت

امضای توافق نامه میان دانشگاه صنعتی سهند و پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت       در مراسمی با حضور دکتر احمدرضا مصطفی قره باغی رئیس دانشگاه صنعتی سهند و آیدین ختلان سرپرست و محمدجواد روستا طسوجی معاون پشتیبانی و مدیریت منابع پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت توافقنامه‌ همکاری در راستای بهسازی، نوسازی، […]

امضای توافق نامه میان دانشگاه صنعتی سهند و پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت

امضای توافق نامه میان دانشگاه صنعتی سهند و پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت

 

 

 

در مراسمی با حضور دکتر احمدرضا مصطفی قره باغی رئیس دانشگاه صنعتی سهند و آیدین ختلان سرپرست و محمدجواد روستا طسوجی معاون پشتیبانی و مدیریت منابع پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت توافقنامه‌ همکاری در راستای بهسازی، نوسازی، تجهیز و بهره برداری «مرکز رشد» مشترک پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت و دانشگاه صنعتی سهند امضاء شد

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری اوشکایانیوز_ در مراسمی ۸ موافقت نامه به منظور تاسیس مراکز نوآوری و رشد مشترک بین پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت با دانشگاه‌ها “دانشگاه صنعتی سهند، دانشگاه شهید چمران اهواز، پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران، موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، پارک علم و فناوری خراسان، پارک علم و فناوری خراسان شمالی، پارک علم و فناوری سمنان و پارک علم و فناوری یزد ” با حضور روسای هریک از این مراکز و دکتر آقامحمدی رییس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری به امضا رسید.

 

در حاشیه این مراسم گواهینامه رتبه‌بندی شرکت‌های کارگزار پذیرش در پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت برای اولین بار در کشور به ۷ شرکت کارگزار اهدا شد. سه شرکت‌های کفا، امیرکبیر و بومرنگ در جایگاه دوم و چهار شرکت‌ انرژیک، دانش بازار سام، کاریز اعتماد و رسد در جایگاه سوم این رتبه بندی قرار گرفتند.

چندی پیش پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت، با هدف توسعه بازار دانش‌بنیان، اشتغال‌زایی تخصصی و ایجاد فضای رقابتی برای فعالان فناور حوزه نفت و گاز در ۳۲ هکتار با ارائه حمایت‌های مادی‌ و معنوی به فعالان زیست‌بوم نوآوری این حوزه ایجاد شد.

 

این پارک نوآوری فناوری، ایجاد کننده فضایی با کیفیت برای استقرار و هم‌افزایی حرفه‌ای بین شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق، مراکز نوآوری و فناوری، نمایندگان تخصصی نهادهای پژوهشی، فناوری و دانشگاهی، مراکز رشد و شتابدهنده ها سرمایه گذاران خطرپذیر، کارآفرینان کارگزاران نوآوری باز و مشاوران خبره صنعتی است.

در این مراسم ۷ توافق نامه مشترک که یک طرف آن پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت بود با پارک های علم و فناوری یزد وخراسان رضوی، دانشگاه های تهران، صنعتی سهند و شهید چمران منعقد شد.

 

در این مراسم ۳ توافق نامه در راستای بهسازی، نوسازی، تجهیز و بهره برداری «مرکز رشد» مشترک پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت در دانشگاه صنعتی سهند، موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، پارک علم و فناوری استان سمنان و منعقد شد.

 

از سوی دیگر ۲ توافق نامه ای که بین پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت با پارک های علم و فناوری خراسان و یزد به امضا رسید در زمینه حمایت همه جانبه از واحدهای فناور فعال در صنعت نفت بوده است.

 

همچنین پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت۲ توافق نامه در زمینه بهسازی، نوسازی، تجهیز و بهره برداری «مرکز نوآوری» مشترک با پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران و دانشگاه شهید چمران اهواز منعقد کرد.

 

 

 

 

پاسخ دادن