۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهرستان اسکو
  • شناسه : 2463
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰:۳۱
  • 198 بازدید
  • ارسال توسط :
  • منبع : اوشکایا
ورود خودرو های غیر بومی به روستاهای محور های گردشگری شهرستان اسکو ممنوع شد

ورود خودرو های غیر بومی به روستاهای محور های گردشگری شهرستان اسکو ممنوع شد

💢فرماندار شهرستان اسکو در تشریح مصوبات امروز ستاد استانی و شهرستانی کرونا؛   اعمال شرایط نارنجی کرونایی در شهرستان اسکو بر اساس مصوبات ستاد استانی و شهرستانی مقابله با کرونا با جدیت توسط دستگاه های ذی مدخل اجرایی و گزارش شود. به گزارش پایگاه خبری اوشکایا، فرماندار این شهرستان با اشاره به برگزاری جلسه ستاد […]

💢فرماندار شهرستان اسکو در تشریح مصوبات امروز ستاد استانی و شهرستانی کرونا؛

 

اعمال شرایط نارنجی کرونایی در شهرستان اسکو بر اساس مصوبات ستاد استانی و شهرستانی مقابله با کرونا با جدیت توسط دستگاه های ذی مدخل اجرایی و گزارش شود.

به گزارش پایگاه خبری اوشکایا، فرماندار این شهرستان با اشاره به برگزاری جلسه ستاد استانی و شهرستانی مدیریت و مقابله با کرونا در تشریح و تبیین مصوبات ستاد ملی گفت: کلیه بازارهای هفتگی، پارکها و بوستانهای شهری، تفرجگاه ها، تئاترها، موزه ها تا مورخه ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ تعطیل و شهرداریها به همراه نیروی انتظامی شهرستان بر این امر نظارت کامل خواهند نمود.

فرماندار شهرستان اسکو با بیان اینکه کلیه اصناف و گروه های شغلی به جر گروه یک(مشاغل ضروری)فعالیت همه اصناف و شرکت های خصوصی تا روز شنبه مورخه ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ تعطیل و کمیته های ستاد شهرستانی با همکاری اتحادیه ها و اداره صمت بر آن نظارت خواهند نمود.

وی به تعطیلی ادارات و کارکنان دولت در دستگاه ها و سازمان ها و نهادها از روز دوشنبه تا شنبه هفته آینده، برابر تصمیم ستاد ملی اشاره و تاکید نمودند؛ فقط دستگاه های خدمات رسان و ارائه دهنده خدمات ضروری صرفا با یک سوم نیروی انسانی برابر وظایف محوله در آماده باش خواهند بود.

مهندس رضی منش ادامه داد؛ تردد خودروهای شخصی به شهرهای قرمز و نارنجی بین استان از ساعت ۱۲ روز یکشنبه تا ساعت ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ ممنوع می باشد افزود در راستای ضمانت اجرایی این مصوبه صرف نظر از وضعیت قرمز یا نارنجی جریمه یک میلیون تومانی اعمال خواهد.

فرماندار شهرستان اسکو اظهار داشت؛ با توجه به وضعیت نارنجی کرونایی شهرستان و در راستای #طرح_تشدید_محدودیت، محدودیت تردد در روستاهای محور گردشگری شهرستان اعمال خواهد شد افزود‌؛ در این راستا روستای توریستی و تاریخی کندوان و سایر روستاهای محورهای گردشگری تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ به روی مسافران و گردشگران بسته خواهد بود.

فرماندار شهرستان اسکو در خاتمه با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به خصوص استفاده مستمر از ماسک در ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع)افزود؛ برابر تصمیم ستاد ملی کرونا مراسم عزاداری در اماکن سربسته(با هر کد ارتفاعی)ممنوع و دسته روی و جابجایی هیات ها و هر نوع مراسم مستلزم تجمع ممنوع می باشد.

پاسخ دادن