۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهرستان اسکو
  • شناسه : 2828
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷
  • 300 بازدید
  • ارسال توسط :
  • منبع : اوشکایا
نشست اصحاب رسانه با فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان اسکو با رویکرد  پلیس هوشمند و امنیت پایدار

نشست اصحاب رسانه با فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان اسکو با رویکرد  پلیس هوشمند و امنیت پایدار

نشست اصحاب رسانه با فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان اسکو با رویکرد  پلیس هوشمند و امنیت پایدار به مناسبت هفته ناجا و نشست اصحاب رسانه با فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان اسکو با رویکرد  پلیس هوشمند و امنیت پایدار این هفته ، فرمانده انتظامی شهرستان اسکو با تعدادی از اصحاب خبر و رسانه دیدار و به تشریح […]

نشست اصحاب رسانه با فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان اسکو با رویکرد  پلیس هوشمند و امنیت پایدار

به مناسبت هفته ناجا و نشست اصحاب رسانه با فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان اسکو با رویکرد  پلیس هوشمند و امنیت پایدار این هفته ، فرمانده انتظامی شهرستان اسکو با تعدادی از اصحاب خبر و رسانه دیدار و به تشریح عملکرد و اقدامات این فرماندهی پرداخت .

سرهنگ داداشی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه و خبر، ضمن تبریک هفته انتظامی بر تمامی تلاشگران این نیرو ،بر نقش خبرنگاران در ارتقاء آرامش و آسایش مردم و جامعه اشاره کرد و گفت : لازم است خبرنگاران با استفاده از این ظرفیت ،در کنار زحمت کشان نیروی انتظامی در تبیین و تشریح عملکرد و اقدامات صورت گرفته اقدام نموده و با بکارگیری رسالت خطیر خبرنگاری نسبت به افزایش و ارتقاء آگاهی مردم از اقدامات انجام گرفته همت نمایند .

فرمانده انتظامی شهرستان اسکو گفت : در هفته نیروی انتظامی چندین برنامه ی مختلف آموزشی و فرهنگی در سطح این شهرستان در حال انجام است که همگی در راستای آگاهی بخشی و ارتقاء آگاهی مردم انجام می شود . وی بر ضرورت اطلاع رسانی در زمینه مسائل پیشگیری از وقوع جرم تاکید کرد و افزود : تمامی امکانات موجود نیروی انتظامی در جهت ایجاد آرامش و آسایش جامعه بکار گرفته شده و مردم می توانند با شماره گیری تلفن ۱۱۰ و ۱۹۷ نسبت به طرح مسائل و مشکلات خود در حوزه انتظامی اقدام نموده تا در اسرع وقت رسیدگی شود .

وی همچنین به تشریح اقدامات این فرماندهی در افزایش کشفیات و کاهش جرم در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت : با انجام اقدامات پلیسی بیش از ۱۵۶ درصد نسبت به ۶ ماهه سال ۹۹ افزایش در زمینه کشفیات مواد مخدر داشته ایم . سرهنگ داداشی همچنین از کاهش چشمگیر آمار فوتی در سوانح رانندگی خبر داد و افزود : در طی مدت مشابه با ۸۷ درصد کاهش فوتی و ۳ درصد کاهش جرحی و ۱۴ درصد کاهش خسارت در سطح شهرستان اسکو مواجه بودیم که همه اینها در سایه تلاش مضاعف همکاران انتظامی میسر شده است .

گفتنی است : فرمانده انتظامی شهرستان اسکو این هفته سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه اسکو خواهد بود و به بیان اقدامات و تشریح عملکرد نیروی انتظامی در این شهرستان خواهد پرداخت .

 

نشست اصحاب رسانه با فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان اسکو با رویکرد " پلیس هوشمند و امنیت پایدار "

پاسخ دادن