۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهرستان اسکو
  • شناسه : 2854
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۶
  • 477 بازدید
  • ارسال توسط :
دانشگاه صنعتی سهند در میان برترین دانشگاه های مهندسی دنیا

دانشگاه صنعتی سهند در میان برترین دانشگاه های مهندسی دنیا

دانشگاه صنعتی سهند در میان برترین دانشگاه های مهندسی دنیا   بر اساس اعلام رتبه بندی موضوعی تایمز ۲۰۲۲، دانشگاه صنعتی سهند در میان بهترین دانشگاه های دنیا در علوم مهندسی قرار گرفت.   مدیر همکاری های علمی بین المللی دانشگاه صنعتی سهند از حضور و درخشش این دانشگاه در رتبه بندی موضوعی تایمز ۲۰۲۲، […]

دانشگاه صنعتی سهند در میان برترین دانشگاه های مهندسی دنیا

 

بر اساس اعلام رتبه بندی موضوعی تایمز ۲۰۲۲، دانشگاه صنعتی سهند در میان بهترین دانشگاه های دنیا در علوم مهندسی قرار گرفت.

 

مدیر همکاری های علمی بین المللی دانشگاه صنعتی سهند از حضور و درخشش این دانشگاه در رتبه بندی موضوعی تایمز ۲۰۲۲، در حوزه علوم مهندسی (Engineering) خبر داد.

 

دکتر فرزاد نصیرپوری، ضمن اعلام این خبر افزودند، رتبه بندی موضوعی تایمز ۲۰۲۲ در موضوعات علوم مهندسی و علوم کامپیوتر منتشر گردیده که در این بین ۴۱ دانشگاه ایرانی در میان ۱۱۸۱ دانشگاه برتر جهان قرار گرفته اند که دانشگاه صنعتی سهند با کسب جایگاه ۶۰۰ – ۵۰۱ جهانی، از جمله یکی از این دانشگاه هاست.

 

وی افزود، رتبه بندی مهندسی دانشگاه های جهان در سال ۲۰۲۲، از همان شاخص های عملکردی معتبر و دقیق، مانند رتبه بندی دانشگاهی تایمز استفاده می کند، اما این روش مجددا متناسب با زمینه های موضوعی تنظیم شده است.

 

لازم به ذکر است پایگاه رتبه بندی تایمز یکی از نظام های ارزیابی معتبر بین المللی است که از سال ۲۰۰۴ مراکز آموزش عالی را در سرتاسر جهان مورد ارزیابی و رتبه بندی قرار می دهد.این رتبه بندی از ۱۳ شاخص در قالب ۵ معیار کلی آموزش با وزن ۳۰ درصد، پژوهش با وزن ۳۰ دصد، استنادات با وزن ۳۰ درصد، وجهه بین المللی با وزن ۷٫۵ درصد و ارتباط با صنعت با وزن ۲٫۵ درصد بهره گرفته است.

 

 

 

پاسخ دادن