۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهرستان اسکو
  • شناسه : 2970
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
  • 1106 بازدید
  • ارسال توسط :

امام جمعه جدید شهرستان اسکو‌معرفی شد

امام جمعه جدید شهرستان اسکو‌معرفی شد.   طی مراسمی و با حضور حجت الاسلام دکتر آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امام جمعه جدید اسکو معرفی شد. به گزارش پایگاه خبری اوشکایا_حجت الاسلام دکتر آل هاشم در این مراسم نماز های جمعه را یکی از یادگارهای باارزش امام راحل بعد از پیروزی انقلاب […]

امام جمعه جدید شهرستان اسکو‌معرفی شد.

 

طی مراسمی و با حضور حجت الاسلام دکتر آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امام جمعه جدید اسکو معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری اوشکایا_حجت الاسلام دکتر آل هاشم در این مراسم نماز های جمعه را یکی از یادگارهای باارزش امام راحل بعد از پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: نمازهای جمعه یک رزمایش هفتگی توسط مومنین در سراسر کشور هست که مرکز وحدت و قرارگاه فرهنگی هر شهر بحساب می آید و امام راحل با برپایی آن کار بزرگی انجام داده و در خنثی سازی توطئه ها و فتنه های بعد از انقلاب نقش بسیاری دارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به وقایع ۱۳ آبان ،روز دانش آموز و شهادت نوجوان بسیجی شهید حسین فهمیده از ائمه جمعه و ستاد نماز جمعه خواست تا در برنامه های فرهنگی به جوانان و دانشجویان توجه ویژه داشته و از ظرفیت بالای آنها در پیشبرد اهداف فرهنگی استفاده کنند.

امام جمعه تبریز جوانان را امیدهای آینده و آینده سازان کشور برشمرد و افزود: اگر بخواهیم بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری را تحقق ببخشیم باید به جوانان میدان عمل داده و درکنار پیشکسوتان به آنها اعتماد کرده و در امور مختلف جامعه از آنها بهره بگیریم.

وی با اشاره به تهدیدهای فضای مجازی بر تقویت نیازهای دینی جوانان تاکید کرد و افزود:لازم است تهدیدهای فضای مجازی را به فرصت تبدیل کرده و جلوی تهاجمات فرهنگی دشمن را بگیریم. وی ادامه داد باید با تشویق جوانان و بصیرت افزایی از نقش افرینی جوانان در توسعه کشور استفاده کرده و جلوی تبلیغات منفی دشمن را بگیریم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در این مراسم از تلاش ها و روحیه بالای حجت الاسلام سعید مرادپور امام جمعه پیشین اسکو در پیشبرد اهداف فرهنگی ، عبادی و سیاسی نماز جمعه درطول ۸ سال گذشته تقدیر و وی را دارای خصوصیاتی بااخلاق و رافت اسلامی و مهربان برای این شهر فرهنگی برشمرد.

در این مراسم حجت الاسلام کاظم حافظ نیا به عنوان امام جمعه جدید اسکو معرفی و از زحمات حجت الاسلام سعید مراد پور قدردانی شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن