۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهرستان اسکو
  • شناسه : 3022
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹
  • 261 بازدید
  • ارسال توسط :
  • منبع : اوشکایا

كشف و شناسایی ۱۷۱ دستگاه رمزارز دیجیتال غیرمجاز در شش ماه اول سال جاری

💢فرماندار شهرستان اسکو؛ كشف و شناسایی ۱۷۱ دستگاه رمزارز دیجیتال غیرمجاز در شش ماه اول سال جاری فرماندار شهرستان اسکو از شناسایی و کشف تعداد ۱۷۱ دستگاه ماینر (استخراج ارز دیجیتال) در شش ماهه اول سال جاری در شهرستان‌ اسکو خبر داد. به گزارش پایگاه خبری اوشکایا نیوز، مهندس بابک رضی منش فرماندار شهرستان اسکو […]

💢فرماندار شهرستان اسکو؛

كشف و شناسایی ۱۷۱ دستگاه رمزارز دیجیتال غیرمجاز در شش ماه اول سال جاری

فرماندار شهرستان اسکو از شناسایی و کشف تعداد ۱۷۱ دستگاه ماینر (استخراج ارز دیجیتال) در شش ماهه اول سال جاری در شهرستان‌ اسکو خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اوشکایا نیوز، مهندس بابک رضی منش فرماندار شهرستان اسکو در جلسه کمیسیون هماهنگی، برنامه‌ریزی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان، با تأکید بر اینکه هر گونه فعالیت اقتصادی باید با مجوز و در چارچوب قانون انجام شود، افزود: تاکنون هیچ پروانه بهره‌برداری برای استخراج ارز دیجیتال در سطح شهرستان اسکو صادر نشده و بر این اساس هرگونه فعالیتی در این حوزه غیرقانونی است.

فرماندار شهرستان اسکو با تشکر از تلاش های شبانه روزی دستگاه های اطلاعاتی، انتظامی، قضایی و عوامل توزیع برق شهرستان همچنین همکاری و همراهی مردم از افزایش ۳۵۰ درصدی کشف و شناسایی ماینر غیر مجاز نسبت به شش ماهه سال ۹۹ خبر داد و گفت؛ میزان کشفیات شش ماهه نخست سال جاری ۱۷۱ دستگاه بوده که ارزش تقریبی آنها ۶۰ میلیون ریال برآورد می گردد

مهندس بابک رضی منش همچنین به کشفیات سال های قبل نیز اشاره کرد و افزود؛ کل کشفیات سال ۹۹، به تعداد ۹۶ دستگاه و سال ۹۸ به تعداد ۵۷ دستگاه بوده است که هر سال نسبت به سال قبل افزایش قابل توجهی داشته است.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال یکی از مهمترین عوامل افزایش غیرمجاز مصرف برق هستند، خاطرنشان کرد: تلاش برای شناسایی و کشف دستگاه‌های ماینر در شهرستان اسکو با جدیت ادامه خواهد داشت، چرا که این متخلفان موجب تضییع حقوق مشترکان و شهروندان می‌شوند.

فرماندار شهرستان اسکو افزود: کمیته پایش باید با اقداماتی نظیر رصد میزان مصرف برق مشترکان خانگی و صنعتی و سایر روش های فنی و اشرافیت اطلاعاتی فعالیت‌های غیرمجاز در این حوزه را شناسایی کنند.

مهندس بابک رضی منش همکاری و هماهنگی تمامی دستگاه های ذی مدخل در کشف و شناسایی ماینرهای غیر مجاز را لازم و ضروری دانست و بر بهره گیری از تمامی ظرفیت شهرستان در راستای صیانت از منافع ملی و ممانعت از فعالیت های غیرقانونی تاکید کرد.

وی با تاکید بر برخورد قاطع با ماینرهای غیرمجاز برای رمز استخراج ارز دیجیتال گفت: از شهروندان محترم تقاضا داریم به منظور ایجاد رفاه و آسایش عمومی و در راستای حفاظت از منافع ملی در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به سامانه ۱۲۱ فوریت برق شهرستان گزارش نمایند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن