۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » فرهنگی
  • شناسه : 3103
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷
  • 189 بازدید
  • ارسال توسط :
آیا اسکو هیچ محلی برای برگزاری جشنواره ها را ندارد؟

آیا اسکو هیچ محلی برای برگزاری جشنواره ها را ندارد؟

آیا اسکو هیچ محلی برای برگزاری جشنواره ها را ندارد؟     به گزارش پایگاه خبری اوشکایا_ مسئله عجیبی در شهر اسکو وجود دارد وقابل نقد مسئولین خصوصا اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان اسکو می باشد. برگزاری جشنواره عکاسی اسکو , که همانند(انجمن ادبی ،روز خبرنگار) دیگر مراسمات فرهنگی در مجتمع تجاری تفریحی باراما برگزارمی […]

آیا اسکو هیچ محلی برای برگزاری جشنواره ها را ندارد؟

 

 

به گزارش پایگاه خبری اوشکایا_ مسئله عجیبی در شهر اسکو وجود دارد وقابل نقد مسئولین خصوصا اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان اسکو می باشد. برگزاری جشنواره عکاسی اسکو , که همانند(انجمن ادبی ،روز خبرنگار) دیگر مراسمات فرهنگی در مجتمع تجاری تفریحی باراما برگزارمی شود.!!!!

 

سوالی که ذهن ها را مشغول میکند و مورد نقد اهالی فرهنگ دوست شهر اسکو می باشد.این است با وجود داشتن کانون فرهنگی و تربیتی نوجوانان با امکانات زیاد در حال خاک خوردن است و یا سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسکو .

چرا برای برگزاری این جشنواره ها و مراسمات یک مجتمع تجاری تفریحی انتخاب می شود؟ به نظر میرسد در این میان استفاده از تبلیغات هدفمند و بهرمند شدن از قدرت رسانه ها برای پوشش این مراسمات بصورت رایگان نهایت استفاده را می برند. که برخی ها برای رونق بخشیدن به کسب کارهای خود اکثرا مراسمات حتی روز خبرنگار هم در این محل برگزار می کنند. این در حالی است که از نظر فضا تجمع و برگزاری در این چنین جشنوارهایی خصوصا در زمانی که بیماری کرونا در جامعه هنوز ریشه کن نشده مناسب نبوده و از همه این موارد رد شویم آیا؟

راهروهای یک مجتمع تجاری و جلوی مغازه ها محل مناسبی برای برگزاری یک رویداد فرهنگی است امیدواریم مسئولین با برگزاری چنین مراسماتی فرهنگ و آوازه شهر اسکو را زیر سوال نبرده و در انتخاب مکان مراسمات دقت لازمه را بخرج دهند.

پاسخ دادن