۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » سهند
  • شناسه : 3150
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳
  • 260 بازدید
  • ارسال توسط :
  • منبع : اوشکایا
پیگیری های لازم برای ساخت بیمارستان در شهر سهند ادامه دارد.

پیگیری های لازم برای ساخت بیمارستان در شهر سهند ادامه دارد.

پیگیری های لازم برای ساخت بیمارستان در شهر سهند ادامه دارد.     به گزارش پایگاه خبری اوشکایا_ طی دیدار عضو شورای شهر جدید سهند خانم عزیزی نهند با دکتر هاشمی اقدم رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسکو‌ در خصوص احداث بیمارستان شهر سهند مطرح شد :   دکتر هاشمی اقدم از ادامه پیگیری […]

پیگیری های لازم برای ساخت بیمارستان در شهر سهند ادامه دارد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری اوشکایا_ طی دیدار عضو شورای شهر جدید سهند خانم عزیزی نهند با دکتر هاشمی اقدم رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسکو‌ در خصوص احداث بیمارستان شهر سهند مطرح شد :

 

دکتر هاشمی اقدم از ادامه پیگیری های لازم خبر داد و افزود :

از طریق وزارتخانه ، فرمانداری و مدیر عامل شرکت عمران جهت ادامه روند ساخت بیمارستان با تعرفه ی دولتی در حال انجام است .وی در مورد تهیه تجهیزات لازم برای بیماران کرونایی هم گفت : برای خرید دستگاه سی تی اسکن ۷ میلیارد تومان براورد قیمت شده ، که خرید این دستگاه رابا مشکل مواجه کرده است .

اما خوشبختانه مشکل کمبود کپسول اکسیژن ساز رفع شده و بزودی کپسول از دانشگاه به بیمارستان اسکو منتقل خواهد شد.

 

خانم عزیزی عضو شورای اسلامی شهر سهند در ادامه صحبت های خود دغدغه اصلی شورای شهر را تامین امنیت ، آسایش و ارتقاء مسائل بهداشتی و روانی شهروندان بیان کرد و افزود :

در این راستا تصمیمات و اقدامات خوبی با همکاری شهرداری و شورای اسلامی و شبکه بهداشت در در حال انجام است .و همچنین با مثبت خواندن فعاليت هاي بهداشتي ودرماني در شهرجديد سهند كه با همكاري بخش خصوصي درحال انجام هست.

 

خانم عزیزی در ادامه وضعیت DIC و اقدامات انجام گرفته توسط شبکه را مطرح کرد و در جواب دکتر هاشمی افزود : . مجوزهای DIC در قسمت دریافت مجوز با تاخیر مواجه بوده که این مشکل تا سه ماه آینده حل خواهد شد .و همچنین اضافه کرد ، در ماه گذشته در فاز ۴ شهر سهندبا مشارکت بسیج جامعه پزشکی،کانون سلامت استان قدس رضوی ‌و کانون فطرت تبریز ، برنامه ویزیت ، دارو و خدمات دندانپزشکی و پزشکی بصورت رایگان ،با نزدیک به ۶۰۰ نفر مراجعه کننده در عرض ۳ ساعت انجام گردید .

 

خانم عزیزی در پایان مطالبات به حق وضروري شهروندان سهند را خواستارشد و از طرف شورا وشهرداري سهند آمادگي خودرا براي پيگيري مشكلات مربوط به حوزه بهداشت ودرمان سهند از مقامات ومسئولین مربوطه را اعلام نمودندکه در این راستا شوراي شهرسهند دراقدام بعدي از نمايندگان مجلس نيز پيگير مطالبات خواهد شد.

پاسخ دادن