۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهرستان اسکو
  • شناسه : 3212
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۳۳
  • 383 بازدید
  • ارسال توسط :
  • منبع : فارس
از شایعه تا واقعیت اخذ عوارض در آزاد راه تبریز_سهند

از شایعه تا واقعیت اخذ عوارض در آزاد راه تبریز_سهند

از شایعه تا واقعیت اخذ عوارض در آزاد راه تبریز_سهند فرماندار شهرستان اسکو با تکذیب خبر مربوط به شروع اخذ عوارضی آزاد راه تبریز_سهند و مبلغ اعلام شده از طریق برخی رسانه‌ها گفت: هنوز فرآیند قانونی اخذ عوارض آزاد راه مذکور طی نشده است. به نقل ازخبرگزاری فارس از سهند، به دنبال انتشار اخباری در […]

  • از شایعه تا واقعیت اخذ عوارض در آزاد راه تبریز_سهند

فرماندار شهرستان اسکو با تکذیب خبر مربوط به شروع اخذ عوارضی آزاد راه تبریز_سهند و مبلغ اعلام شده از طریق برخی رسانه‌ها گفت: هنوز فرآیند قانونی اخذ عوارض آزاد راه مذکور طی نشده است.

به نقل ازخبرگزاری فارس از سهند، به دنبال انتشار اخباری در رسانه ها مبنی بر شروع کار گیت های عوارضی آزاد راه تبریز_سهند، این خبر تکذیب شد.

 

فرماندار شهرستان اسکو در گفتگو با خبرنگاران با تکذیب خبر مربوط به شروع اخذ عوارضی آزاد راه تبریز_سهند و مبلغ اعلام شده از طریق رسانه ها گفت: هنوز فرآیند قانونی اخذ عوارض آزاد راه مذکور طی نشده و نرخ عوارض هم از طریق وزارت راه و شهرسازی تعیین و ابلاغ نشده است چرا که باید نرخ عواضی توسط وزارت مذکور رسما ابلاغ و پس از طی فرایندهای قانونی نسبت به دریافت عوارض اقدام گردد.

 

بابک رضی منش در مورد مبلغ احتمالی عوارضی آزاد راه تبریز_سهند بیان داشت: در سال ۱۳۹۹ نرخ عوارضی ۳ هزار تومان تعیین شده بود ولی در سال جاری مصوبه قیمت جدید عوارض آزاد راه از طریق وزارت راه و شهرسازی تعیین و اعلام نشده است.

 

وی با بیان اینکه برای ناوگان حمل و نقل عمومی ۵۰ درصد تخفیف عوارض اعمال خواهد شد، افزود: برای شهروندان سهند نیز تخفیفات ویژه در نظر گرفته شده است که به محض ابلاغ مصوبه به صورت کامل از طریق رسانه ها اطلاع رسانی خواهد شد.

پاسخ دادن