۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهرستان اسکو
  • شناسه : 3235
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۸:۵۵
  • 346 بازدید
  • ارسال توسط :
  • منبع : اوشکایا
فرماندار شهرستان اسکو؛ محور درخت چنار تا فلکه کبوتران حرم یکطرفه می شود/تصویب طرح تعریض خیابان امام خمینی (ره) ایلخچی

فرماندار شهرستان اسکو؛ محور درخت چنار تا فلکه کبوتران حرم یکطرفه می شود/تصویب طرح تعریض خیابان امام خمینی (ره) ایلخچی

فرماندار شهرستان اسکو؛ محور درخت چنار تا فلکه کبوتران حرم یکطرفه می شود/تصویب طرح تعریض خیابان امام خمینی (ره) ایلخچی به گزارش پایگاه خبری اوشکایا نیوز، بابک رضی منش فرماندار شهرستان اسکو در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان اسکو با اشاره به ضرورت اهتمام جدی تمامی دستگاه در اجرای مصوبات این شورا از تعلل شهرداری […]

فرماندار شهرستان اسکو؛
محور درخت چنار تا فلکه کبوتران حرم یکطرفه می شود/تصویب طرح تعریض خیابان امام خمینی (ره) ایلخچی

به گزارش پایگاه خبری اوشکایا نیوز، بابک رضی منش فرماندار شهرستان اسکو در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان اسکو با اشاره به ضرورت اهتمام جدی تمامی دستگاه در اجرای مصوبات این شورا از تعلل شهرداری سهند در ایجاد ناوگان حمل و نقل عمومی در محور آزاد راه تبریز_سهند و نارضایتی شدید مردم به دلیل نبود ناوگان در محور مذکور انتقاد کرد و گفت: ضرب العجل یکماهه برای راه اندازی ناوگان حمل و نقل عمومی با تعداد حداقل ۲۰ دستگاه خودرو در محور آزاد راه تبریز_سهند تعیین می شود.

فرماندار شهرستان اسکو خواستار اجرای دقیق مصوبات شورای ترافیک این شهرستان توسط دستگاه های ذیربط شد و گفت: در صورت بروز حوادث و سوانح ناشی از قصور دستگاهی و عدم اجرای مصوبا شورای مذکور، دستگاه های متولی و خاطی به مراجع اداری و قضایی معرفی خواهند شد.

مهندس بابک رضی منش از اجرای طرح ساماندهی وانت بارها و میوه فروشان در میادین و خیابان های اصلی شهرهای اسکو، سهند و ایلخچی خبر داد و گفت: این طرح در راستای انجام وظایف ذاتی شهرداری با همکاری نیروی انتظامی شهرستان و پلیس راهور اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

فرماندار و رئیس شورای هماهنگی ترافیک شهرستان اسکو از ترافیک خیابان امام خمینی (ره) در حد فاصل فلکه بانک ملی تا فلکه کبوتران حرم انتقاد کرد و از یکطرفه کردن محور مذکور از #درخت_چنار تا #فلکه_کبوتران_حرم خبر داد و ابراز امیدواری کرد این طرح پس از اعمال تمهیدات ترافیکی در حداقل زمان ممکن اجرایی و عملیاتی گردد.

فرماندار شهرستان اسکو از تصویب طرح تعریض خیابان امام خمینی(ره) ایلخچی خبر داد و افزود؛ این طرح در راستای کاهش بار ترافیک محور مذکور به عنوان جاده ترانزیتی داخل شهر به همت شهردار ایلخچی عملیاتی خواهد شد.

وی با انتقاد شدید از اینکه پروژه کنارگذر ایلخچی در این سالها مورد بی توجهی قرار گرفته است گفت: این پروژه یک ضرورت استانی است و تنها ۲ کیلومتر از پروژه ۹ کیلومتری کنارگذر ایلخچی ناتمام است لذا تکمیل و بهره برداری از این پروژه بعد از گذشت حدود ۱۴ سال به عنوان مطالبه بحق مردم باید مورد پیگیری و توجه مسئولین امر قرار گیرد.

مهندس رضی منش یکی از دلایل اصلی تصادفات رانندگی محور جزیره اسلامی را قیر زدگی این محور به ویژه در گردنه‌ها و سر پیچ‌ها عنوان کرد و افزود: این قیر زدگی مسیر در هنگام بارندگی موجب لیز خوردگی خودروها و منجر به سوانح فوتی و جرحی می‌شود که متاسفامه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان علارغم پیگیری های مکرر شورای ترافیک تاکنون در جهت حل این مشکل اقدامی انجام نداده که ضرورت دارد در اسرع وقت نسبت به رفع این مشکل اقدام نماید.

فرماندار شهرستان اسکو همچنین به مقایسه آماری سوانح رانندگی این شهرستان در مقایسه با نه ماهه سال ۹۹ اشاره کرد و گفت: در طی این مدت در سوانح رانندگی #درون_شهری ۷۵ درصد با افزایش #فوتی و در موارد #جرحی ۳ درصد کاهش و در #خسارتی نیز ۳۲ درصد با افزایش مواجه بودیم.

✅وی ادامه داد: خوشبختانه در سوانح #برون_شهری طی مدت مشابه با ۱۰ درصد کاهش #فوتی و۱۲ درصد کاهش #جرحی و ۱۰ درصد افزایش #خسارتی در سطح شهرستان اسکو شاهد بودیم.

پاسخ دادن