۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان آذربایجان شرقی
  • شناسه : 3266
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱
  • 2120 بازدید
  • ارسال توسط :
  • منبع : اوشکایا
مرکز درمانگاهی رادیوانکولوژی و کموتراپی مرکز آموزشی درمانی شهید مدنی به بهره برداری رسید

مرکز درمانگاهی رادیوانکولوژی و کموتراپی مرکز آموزشی درمانی شهید مدنی به بهره برداری رسید

در مرکز آموزشی درمانی قلب شهید مدنی صورت گرفت   مرکز درمانگاهی رادیوانکولوژی و کموتراپی مرکز آموزشی درمانی شهید مدنی به بهره برداری رسید       مدیر مرکز آموزشی و درمانی قلب و عروق شهید مدنی تبریز گفت: مجموعه درمانگاهی راديو انكولوژي و كمو تراپي مرکز آموزشی درمانی قلب و عروق شهید مدنی با […]

در مرکز آموزشی درمانی قلب شهید مدنی صورت گرفت

 

مرکز درمانگاهی رادیوانکولوژی و کموتراپی مرکز آموزشی درمانی شهید مدنی به بهره برداری رسید

 

 

 

مدیر مرکز آموزشی و درمانی قلب و عروق شهید مدنی تبریز گفت: مجموعه درمانگاهی راديو انكولوژي و كمو تراپي مرکز آموزشی درمانی قلب و عروق شهید مدنی با بهره مندي از تجهیزات و تکنولوژی های جدید به عنوان يكي از مجهزترين و كاملترين مراكز راديو انكولوژي كشور آماده ارایه خدمات به بیماران شمالغرب کشور است.

به گزارش پایگاه خبری اوشکایا به نقل از روابط عمومی دانشگاه به نقل از روابط عمومی مرکز قلب شهید مدنی تبریز، دکترسیامک کاشفی مهر با اعلام این خبر اظهار داشت:  مجموعه واحدهای انکولوژی این بیمارستان با بهره مندي از چهار دستگاه شتاب دهنده خطي و توموتراپي، ۱۴ تخت انکولوژی  VIP و ۱۵ تخت كموتراپي سرپائي و هفت درمانگاه تخصصي در عرصه اي به مساحت تقريبي پنج هزار مترمربع در حال ارایه خدمت به بيماران نیازمند منطقه است.

وی با اشاره به اینکه این مجموعه با بهترين استانداردها احداث و آماده سازی شده است، ادامه داد: فاز نخست این مجموعه که بخش شيمي درماني بستري و بونكر شتابدهنده الكتا بود توسط خیر بزرگوار قصاب عبدالهي با هزينه بیش از ۱۰۰ ميليارد راه اندازی شد.

دکتر کاشفی مهر گفت: در فاز دوم، دانشگاه علوم پزشكي تبريز با بازسازي بونكر توموتراپي و خريد و نصب ۲ دستگاه بسيار پيشرفته شتابدهنده خطي الكتا و توموتراپي كه ارزش ریالی آن هم اکنون بیش از سه هزار ميليارد ریال می رسد ارائه خدمات فوق تخصصي و پيشرفته درمان بيماران سرطانی را آغاز کرده است .

وی اظهار داشت: در فاز سوم این مجموعه بیش از ۵۰ ميليارد ريال از طریق خيرین محترم به شكل منابع نقدي و غيرنقدي تامين و صرف احداث و تجهيز درمانگاه های تخصصی و بخش شیمی درمانی سرپایی شده است.

مدیر مرکز آموزشی و درمانی قلب و عروق شهید مدنی تبریز افزود: اکنون بخش شيمي درماني سرپائي با ۱۵ تخت و هفت درمانگاه تخصصي راديوانكولوژي در عرصه به مساحت حدود ۷۰۰ متر روزانه به حدود ۲۵۰ بيمار سرطاني در درمانگاه ها و بخش سرپائي خود خدمت ارائه می کند.

وی یادآور شد: مركزآموزشي و درماني شهيد مدني با تاسيس موسسه رسمي خيريه بيمارستان شهيد مدني جلب مشاركت خيرين گرامي و جذب و هزينه منابع و كمكهاي تامين شده را تسهيل کرده است.

کاشفی مهر خاطرنشان کرد: مركز آموزشی و درماني شهيد مدني در فاز چهار و پاياني كار فعاليت خود را  با كمك خيرين نيك انديش با احداث بونكر شتابدهنده خطي اميد و نصب و راه اندازي اين دستگاه كه در حال حاضر خريداري شده و در انبار دانشگاه مي باشد و همچنين پيگيري خريد و نصب دستگاه هاي سيتي سميلاتور و براكي تراپي و همچنین احداث پانسیون اقامتی برای بیمان نیازمند براي دستيابي به يكي از بزرگترين و مجهزترين سايت راديوانكولوژي و راديوكموتراپي كشور تداوم مي بخشد.

 

مرکز درمانگاهی رادیوانکولوژی و کموتراپی مرکز آموزشی درمانی شهید مدنی به بهره برداری رسید

پاسخ دادن