۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهرستان اسکو
  • شناسه : 3357
  • ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۰:۰۲
  • 258 بازدید
  • ارسال توسط :
  • منبع : اوشکایا
اولین دیدار صمیمی فرماندار جدید شهرستان اسکو با اصحاب رسانه شهرستان برگزارشد.

اولین دیدار صمیمی فرماندار جدید شهرستان اسکو با اصحاب رسانه شهرستان برگزارشد.

اولین دیدار صمیمی فرماندار جدید شهرستان اسکو با اصحاب رسانه شهرستان برگزارشد.   دکتر فیروزی فرماندار شهرستان اسکو در نشست صمیمی با اصحاب رسانه عنوان کرد:شهرستان اسکو دارای پتانسیل های مختلف در حوزه های کشاورزی ،گردشگری،اقتصادی و…است. در این راستا، تنویر افکارعمومی وآگاه سازی جامعه بدست رسانه ها صورت میپذیرد و بی شک درجامعه تاثیر […]

اولین دیدار صمیمی فرماندار جدید شهرستان اسکو با اصحاب رسانه شهرستان برگزارشد.

 

دکتر فیروزی فرماندار شهرستان اسکو در نشست صمیمی با اصحاب رسانه عنوان کرد:شهرستان اسکو دارای پتانسیل های مختلف در حوزه های کشاورزی ،گردشگری،اقتصادی و…است.
در این راستا، تنویر افکارعمومی وآگاه سازی جامعه بدست رسانه ها صورت میپذیرد و بی شک درجامعه تاثیر گذار است.

ایشان در ادامه گفت :ساماندهی و‌نظام مندی رسانه ها را در شهرستان ضروری دانسته و افزود: رسانه چشم‌ وگوش‌جامعه است و مسائل و مشکلات جامعه را دریافت و انتقال میدهد.
جامعه به سمتی میرود که مرز و‌حصاری در فضای خبری وجود ندارد و کار اصحاب رسانه بسیار ارزشمند و در عین حال بسیار حساس است .اعتماد و قانون مندی در کنار مطالبگری رسانه ها مسئله مهمی است لذا رسانه ها درکنار مطالبگری باید در خصوص شناسه دارکردن و طی مسیر قانونی خود اقدام نمایند. اصل برای ما عمل به قانون و‌مقرارت است ، انتظاری که ما داریم اینست که باید نظام مند باشیم ،نمی شود که رسانه ای شناسنامه دار نباشد ولی درخواست مطالبه گری کند.

ایشان در ادامه افزود : حرکت های رسانه ها باید با صداقت در جهت اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم باشد، فضای جامعه شدیدا نیازمند حرکت های معنوی ،فرهنگی است .ما دراجرا و شما در قلم‌ مسئولیت دارید وحرکت رسانه ها باید در سمت اعتلای شهرستان باشد.مطالب رسانه ها طوری نباشد که فقط موضوعات انتقادی مطرح شودحتما باید در کنار انتقاد تقدیر تشکر هم از ادارجات که واقعا تلاش میکنند صورت گیرد.

دکتر فیروزی در ادامه افزود: یکی از بهترین دوران خدمت بنده زمان بخشداری و معاونت فرمانداری بوده که در خدمت مردم شریف شهرستان اسکو بودم و خوشحالم که دوباره دراین شهرستان هستم و اعتقاد بنده به شفافیت و‌ صداقت است . داشته ها و امکانات خود را ارزیابی کنیم و بدانیم که در کنار این ها باید و محدودیت ها را خالصانه و صداقانه مطرح کنیم .در دولت ۱۳ آقای رئیسی بحث مردم و‌عدالت مورد توجه است، عدالت با قانون اجرای میشود بدون قانون هم حق به حق دار نمیرسد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن