۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ایلخچی
  • شناسه : 3519
  • ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۳۲
  • 325 بازدید
  • ارسال توسط :
شهردارایلخچی خبر داد: پد هلیکوپتر در ایلخچی احداث می شود به منظور امداد رسانی سریع و فوری در مواقع بحران و  پدافند  غیر عامل ، پد فرود هلیکوپتر در ایلخچی ، توسط شهرداری احداث  می شود.
شهردارایلخچی خبر داد: 💢پد هلیکوپتر در ایلخچی احداث می شود به منظور امداد رسانی سریع و فوری در مواقع بحران و پدافند غیر عامل ، پد فرود هلیکوپتر در ایلخچی ، توسط شهرداری احداث می شود.

شهردارایلخچی خبر داد: پد هلیکوپتر در ایلخچی احداث می شود به منظور امداد رسانی سریع و فوری در مواقع بحران و پدافند غیر عامل ، پد فرود هلیکوپتر در ایلخچی ، توسط شهرداری احداث می شود.

🔴شهردارایلخچی خبر داد:   پد هلیکوپتر در ایلخچی احداث می شود به منظور امداد رسانی سریع و فوری در مواقع بحران و پدافند غیر عامل ، پد فرود هلیکوپتر در ایلخچی ، توسط شهرداری احداث می شود.   به گزارش پایگاه خبری اوشکایا، دکتر منافی با اعلام این خبر گفت: به منظور فراهم کردن تسهیلات […]

🔴شهردارایلخچی خبر داد:

 

پد هلیکوپتر در ایلخچی احداث می شود

به منظور امداد رسانی سریع و فوری در مواقع بحران و پدافند غیر عامل ، پد فرود هلیکوپتر در ایلخچی ، توسط شهرداری احداث می شود.

 

به گزارش پایگاه خبری اوشکایا، دکتر منافی با اعلام این خبر گفت: به منظور فراهم کردن تسهیلات مناسب امداد رسانی سریع و بهتر به شهروندان درمواقع ضرورت و بحران و پوشش سریع و مطلوب حوادث احتمالی و نیز کاهش زمان خدمات امداد و نجات ، پد هلی کوپتر در ایلخچی احداث می شود.

دکتر منافی با اشاره به واقع شدن ایلخچی در جاده ترانزیتی خاطر نشان کرد: بلحاظ موقعیت استراتژیک ایلخچی و جاده ترانزیتی بین المللی از این شهر و بروز تصادفات جاده ای وحوادث غیر مترقبه ، احداث پد هلی کوپتر در ایلخچی ضروری است و شهرداری و اعضای محترم شورای اسلامی شهر در این خصوص از هیچ تلاشی دریغ نمی کند .

منافی با اشاره به مشخصات فنی این باند اظهار داشت: این پد فرود با نظر کارشانسی هوانیروز و اورژانس و در ابعاد ۳۰*۳۰ پس از جانمایی مناسب در یکی از نقاط مناسب شهر ایلخچی احداث می شود .

شهردار ایلخچی ابراز امیدواری کرد: پس از جانمایی مناسب پد فرود ایلخچی در کمتر از یک ماه احداث می شود .

بر اساس این گزارش،اولین جلسه هماهنگی و تعیین،موقعیت مکانی احداث پد هلی کوپتر با حضور مهندس زارع رئیس مدیریت بحرات شهرستان، جناب سرهنگ خلبان حسين نوحه خوان رئیس عملیات پایگاه ششم هوانیروز تبریز، جناب سروان خلبان جلیل دهقان رئیس ایمنی پرواز پایگاه، دکتر مصطفی سلیمانی رئیس اورژانس هوایی استان، دکتر شادی نیا رئیس اورژانس استان،اعضا شواری اسلامی شهرایلخچی کارشناسان شهرداری در محل دفتر شهردار ایلخچی برگزار گردید.

 

 

برچسب ها

پاسخ دادن