۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » سهند
  • شناسه : 3532
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
  • 358 بازدید
  • ارسال توسط :
حجت‌الاسلام والمسلمین ال هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجانشرقی؛ مدیران و مسئولین من اول از هر چیز حل مشکل آزاد راه سهند تبریز را از شما می‌خواهم .
حجت‌الاسلام والمسلمین ال هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجانشرقی؛ مدیران و مسئولین من اول از هر چیز حل مشکل آزاد راه سهند تبریز را از شما می‌خواهم.

حجت‌الاسلام والمسلمین ال هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجانشرقی؛ مدیران و مسئولین من اول از هر چیز حل مشکل آزاد راه سهند تبریز را از شما می‌خواهم .

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در مراسم افتتاح مسکن ملی در شهر سهند با اعلام این مطلب که باید هرچه زودتر مشکل عوارض آزاد راه تبریز سهند حل شود گفت: کسانی که در شهرهای جدید سهند اسکان می یابند بیشتر از طبقه پایین جامعه هستند و اولویت دولت هم مردم است. امام جمعه تبریز افزود: […]

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در مراسم افتتاح مسکن ملی در شهر سهند با اعلام این مطلب که باید هرچه زودتر مشکل عوارض آزاد راه تبریز سهند حل شود گفت: کسانی که در شهرهای جدید سهند اسکان می یابند بیشتر از طبقه پایین جامعه هستند و اولویت دولت هم مردم است.

امام جمعه تبریز افزود: اتوبانی که در مسیر تبریز- سهند احداث شده است توسط پیمانکار خصوصی ساخته شده ولی نارضایتی زیاد است و وظیفه ماست تا جلوی نارضایتی ها را بگیریم.

وی با اشاره به این که باید هرچه زودتر تدبیری در این مورد اندیشیده شود گفت: وزیر راه وشهرسازی در تماس تلفنی که با بنده داشتند قول دادند ظرف چند ماه آینده این مشکل را حل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود: ما نمی خواهیم حقی از پیمانکار و سرمایه گذار ضایع شود و بنابراین دولت باید طلبی را که سرمایه گذار دارد به وی پرداخت کند تا مردم بدون پرداخت عوارض به راحتی از اتوبان تبریز سهند رفت و آمد کنند.

نماینده ولی فقیه در استان با اظهار گلایه از مسئولی که گفته بود هر کس دوست ندارد از راه قدیم استفاده کند گفت: یکی از مسئولین بعد از اظهارات من در مورد عوارض آزاد راه تبریز سهند گفته بود مردم از راه قدیم رفت و آمد کنند و این حرفها چه معنی دارد.

وی افزود: ساخت خانه تنها هدف نیست بلکه باید به حواشی نیز دقت شود.

وی از مدیرعامل شرکت عمران شهر سهند خواست هرچه سریعتر مشکل عوارض را پیگیری کند و گفت: این که عده ای بیایند جوسازی و یا سخنرانی کنند و یا بگویند از جاده قدیم استفاده شود به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

امام جمعه تبریز گفت: در سفر ریاست جمهوری به تبریز نیز یکی از خواسته هایم حل عوارض اتوبان تبریز- سهند خواهد بود.

پاسخ دادن