۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اسکو
  • شناسه : 3535
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
  • 334 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : مرتضی حمامی اسکویی
بحث عوارضی آزاد راه سهند – تبریز تردد از این آزاد راه هم برای مردم شریف سهند و  هم اسکو ضروری و لازم است
بحث عوارضی آزاد راه سهند - تبریز تردد از این آزاد راه هم برای مردم شریف سهند و هم اسکو ضروری و لازم است

بحث عوارضی آزاد راه سهند – تبریز تردد از این آزاد راه هم برای مردم شریف سهند و هم اسکو ضروری و لازم است

خطبه های نماز جمعه ی اسکو مورخه ی ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ توسط امام جمعه ی اسکو حجت الاسلام و المسلمین کاظم حافظ نیا در مصلای امام خمینی ( ره ) بازار اسکو   دعوت به رعایت تقوا و حدود الهی خداوند همه ی ما را از انسان های با تقوا و خالص قرار دهد و باید توجه […]

خطبه های نماز جمعه ی اسکو مورخه ی ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ توسط امام جمعه ی اسکو حجت الاسلام و المسلمین کاظم حافظ نیا در مصلای امام خمینی ( ره ) بازار اسکو

 

دعوت به رعایت تقوا و حدود الهی

خداوند همه ی ما را از انسان های با تقوا و خالص قرار دهد و باید توجه داشته باشیم در زندگی و امورات آن به شیرینی های ظاهری دنیا فریب نخوریم.

یکی از نشانه های اهل دنیا در کلام خداوند به پیامبر ( ص ) این است که اهل دنیا منفعتشان به جامعه کم بوده و حتی به مردم هم ضرر می رسانند.

مومن باید تلاش کند به هم کیشان خود خوبی کند.

پیامبر خدا ( ص ) می فرماید: ایمان به خدا و خدمت به خلق بالاترین کارهای خیر هستند.

پیامبر خدا در حدیث دیگری می فرماید: چند خصلت است هرکس به آن ها عمل کند به منزله ی سود رساندن به مردم است و خداوند آن افراد را با پیامبران و شهدا و صالحین محشور می کند: مهیا کردن شرایط ازدواج یک مجرد؛ بر طرف کردن غم و غصه ی مومن؛ سر پرستی یتیم؛ هدایت کردن فرد گمراه؛ سیر کردن گرسنه؛ سیراب کردن تشنه؛ روزه گرفتن در هوای گرم؛ از مصادیق نفع رساندن به مردم است.

 

۲۲ اسفند سالروز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید

یاد و‌ خاطره ی تمامی شهدای گرانقدر و عظیم الشان را گرامی می داریم که باعث عزت و سربلندی و امنیت کشورمان شدند؛ و خداوند از گناه آنان نگذرد که بخواهند خون شهدا را تضییع کنند و به عزیزانی که در نهاد بنیاد شهید به خانواده های شهدا خدمت کنند آرزوی توفیق روز افزون داریم.

 

میلاد با سعادت آقا علی اکبر ( ع ) و روز جوان

 

تبریک این میلاد بزرگ به همه ی عزیزان و به ویژه جوانان عزیز که حضرت علی اکبر ( ع ) برای آنان بهترین الگو می باشد.

دشمن سعی دارد که جوانان عزیز ما را به انحطاط اخلاقی بکشانند که باید هم جوانان و هم خانواده های آنان نسبت به این موضوع مهم اهتمام ویژه ای داشته باشند.

 

چهارشنبه سوری آخر سال

 

متاسفانه در روزهای اخیر چند حادثه ی ناگوار را شاهد بودیم که موجب داغدار شدن چندین خانواده شدند؛ لذا از خانواده ها انتظار داریم که مراقب جوانان عزیز باشند و انتظار این است که همه ی عزیزان و به ویژه خانواده ها برای امن سپری کردن روزهای پایانی سال با پلیس همکاری داشته باشند.

 

جشن نیمه ی شعبان

در مورد نیمه ی شعبان هفته ی آتی صحبت خواهیم نمود اما یک نکته عرض می کنم و از همه ی عزیزان می خواهیم به بهانه ی شادی و جشن به مردم اذیت و آزار نرسانیم و از ایجاد راه بندان و بستن راه مردم جلوگیری کنیم.

 

سخنان مهم رهبر انقلاب در جمع اعضای مجلس خبرگان

 

مهم ترین بخش سخنرانی رهبری بحث ((جهاد تبیین)) بود و در جنگ امروزی دشمن که جنگ نرم می باشد باید شیوه ی مبارزه ی خودمان را با این شرایط تطبیق دهیم و با بروز رسانی فکر و نرم افزاری با دشمنان مقابله نماییم.

در بحث جهاد تبیین باید همه ی نخبگان جامعه اعم از روحانیت؛ اساتید دانشگاهی؛ جوانان و معلمان و…. به صورت آتش به اختیار وظیفه ی خود را به طور کامل انجام دهند و نیازی به تصویب بودجه و صرف هزینه های هنگفت نمی باشد و رهبری معظم هم فرمودند که بنده با اختصاص بودجه به این امر مخالفم.

 

بحث عوارضی آزاد راه سهند – تبریز

تردد از این آزاد راه هم برای مردم شریف سهند و هم اسکو ضروری و لازم می باشد و با وجود برخی از نواقصات مانند عدم پوشش شبکه ی موبایل و وجود روشنایی در دولت قبل به بهره برداری رسید؛ اما

یک عده از مسئولین با کمال پر رویی بعد از بیانات نماینده ی مقام معظم رهبری در استان می گویند که هر کس دوست ندارد عوارض بدهد از راه جایگزین استفاده کند که ما در جواب آنان می گوییم شما اشتباه می کنید.

آنچه در این قضیه مهم است این است که باید نفع مردم در نظر گرفته شود و با در نظر گرفتن تدابیر لازم از طرف مسئولین این مشکل بر طرف شود چون طبق فرموده ی نماینده ی مقام معظم رهبری در استان؛ مردم نباید برای رفت و آمد به خانه ی خود پول بدهند.

پاسخ دادن