۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » سهند
  • شناسه : 3673
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۵
  • 287 بازدید
  • ارسال توسط :
  • منبع : اوشکایا
عجله برای انتخاب شهردار داریم /ولی عجله ای برای انتخاب بدتر نداریم
عجله برای انتخاب شهردار داریم /ولی عجله ای برای انتخاب بدتر نداریم

عجله برای انتخاب شهردار داریم /ولی عجله ای برای انتخاب بدتر نداریم

عجله برای انتخاب شهردار داریم /ولی عجله ای برای انتخاب بدتر نداریم  علیزاده رئیس شورای شهر سهند در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخاب شهردار در سهند افزود:شاید این دوره یکی از طولانی ترین دوره های باشد که شهرداری سهند با سرپرست هدایت خواهد شد . عجله ای برای انتخاب شهردار نداریم از عملکرد فعلی […]

عجله برای انتخاب شهردار داریم /ولی عجله ای برای انتخاب بدتر نداریم 

علیزاده رئیس شورای شهر سهند در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخاب شهردار در سهند افزود:شاید این دوره یکی از طولانی ترین دوره های باشد که شهرداری سهند با سرپرست هدایت خواهد شد .

عجله ای برای انتخاب شهردار نداریم از عملکرد فعلی سرپرست شهرداری سهند مهندس جوادی رضایت داریم .

ایشان در ادامه افزود اگر قرار باشد شهرداری برای سهند انتخاب کنیم سعی خواهیم کردی فردی انتخاب شود که از داخل شهرداری ها باشد و تجربه کافی داشته باشد انقدر گزینه های قوی در استان وجود دارد بشود از میان آنها شهردار انتخاب کرد .

علیزاده در بین خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت:انتقاد حق رسانه ها و حتی شهروندان است هیچ وقت از انتقاد ناراحت نمی شویم و انتقادات شما را به فال نیک میگیریم اما خواهش میکنم به عنوان عضوی از جامعه همگی اخلاقیات را رعایت کنیم و اخلاق مدار باشیم .

ما در حوزه خدمات ضعف داشتیم و حتی فضای سبز اگر بارش های اخیر نبود به طور کامل از بین میرفت .

شهر را فقط با عکس نگه داشتیم این نوع عملکرد که عکس مراجعه به فلان مدیر کل را برنیم برای ما عمل کرد نمیشود مردم از ما انتظار دارند

شهرداری که شورا ستیز باشد و درتقابل با شورا  باشد نتیجه اش این است که شهر آسیب می بینید.

علیزاده با اشاره به دغدغه های خود افزود :سعی میکنیم حداقل فار ۲را تحویل بگیریم و در فاز ۴فرهنگسرایی. احداث شود که بخشی از آن به خانه مطبوعات اختصاص دهیم  تا اهالی رسانه برای خود محلی داشته باشند.

درصد شروع کارهای عمرانی صفر است یک نمونه کار مطالعاتی  در شهرداری اتفاق نیوفتاده است برای پروژه های نیاز به زمانبندی داریم.هویت سهند یکی از مسائل مهم که برای شناسایی مفاخر رسانه ها باید کمک کنند.ایجاد آرامستان یکی دیگر از کارهای مهم که در این خصوص پیگیری شده است اما محلی که پیشنهاد شد از نظر مسافت برای شهروندان سهندی خیلی دور است به طوری که وادی رحمت تبریز از این محل پیشنهاد داده شده نزدیک تر است برای همین موضوع هم تقاضای محل نزدیک تری شده است و باز پیگیر هستیم .

پاسخ دادن