۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اسکو
  • شناسه : 3713
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸
  • 467 بازدید
  • ارسال توسط :
از نشست خبری شورا و شهردار چه خبر؟
از نشست خبری شورا و شهردار چه خبر؟

از نشست خبری شورا و شهردار چه خبر؟

به گزارش پایگاه خبری اوشکایا – با عنایت به اعلام نشست خبری در هشتم اردیبهشت ۱۴۰۱ توسط رئیس شورای شهر اسکو، تا حال هیچ نشستی با اصحاب رسانه صورت نگرفته است. در این رابطه با تماس مستقیم با خانم مظفری رئیس شورا مبنی بر عدم برگزاری چنین نشستی، از طرف ایشان تعمیرات سالن شورا علت […]


به گزارش پایگاه خبری اوشکایا – با عنایت به اعلام نشست خبری در هشتم اردیبهشت ۱۴۰۱ توسط رئیس شورای شهر اسکو، تا حال هیچ نشستی با اصحاب رسانه صورت نگرفته است.

در این رابطه با تماس مستقیم با خانم مظفری رئیس شورا مبنی بر عدم برگزاری چنین نشستی، از طرف ایشان تعمیرات سالن شورا علت این کار اعلام گردید. بنا به گفته ایشان در این راستا اصحاب رسانه جهت اطلاع رسانی منتظر جواب مثبت استانداری در رابطه با طرح جامع بودند. ولی متأسفانه فعلاً چنین روندی در مورد طرح جامع انجام نپذیرفته است.

وی با توجه به تعمیرات سالن شورا وعده برگزاری نشست را در ساختمان شهرداری نوید دادند که تا کنون این نشست هم صورت نگرفته است.

با پیگیری موضوع نشست خبری ازشهردار اسکو مهندس نظامی ایشان ضمن غذر خواهی از اصحاب رسانه که قرار بود این هفته چهارشنبه یازدهم خرداد برگزار شود افزودند :متاسفانه سفر ریاست جمهوری به استان آذربایجان شرقی  دلیل اصلی عقب افتادگی این نشست  می باشد هفته پیش رو حتما میزبان اصحاب رسانه و خبرنگاران خواهیم بود.

اما قابل ذکر است،با سپری شدن نه ماه از فعالیت شورا انتقاداتی از طرف اهالی بر عملکرد شورا و شهرداری وارد است. از جمله آسفالت کاری و لکه گیری‌های بدون کارشناسانه که در مواردی منجر به دوباره کاری و صرف هزینه مضاعف گردیده است.

بر اساس نشست شورای شهر با اصحاب رسانه در اولین روزهای کاری شورا  قول مساعدت و همکاری با اهل قلم و اصحاب رسانه نوید داده شد، با کمال تأسف تا حال این برنامه هم از نظر کمی و کیفی چندان بر وفق مراد نبوده است.

از جمله تعیین و تکلیف انتقال هفته بازار که همچنان بدون اعلام خبر و اطلاع رسانی عمومی به حال خود رها شده است. 

همچنین کیفیت نگهداری فضای سبز در اوایل سال از راندمان خوبی برخورار بود، ولی حالا بعد از گذشت چندین ماه چندان مناسب حال نیست.

با عنایت به نواقصات عدیده، مردم فهیم اسکو شاهد فعالیت‌ها و عملکرد پسندیده از طرف شورا و شهرداری نیز بوده است. چالش‌ها و مشکلات پیش روی این عزیزان در راستای عمران و آبادی و زیبا سازی شهر در خور تقدیر و تشکر می‌باشد.

ضمناً در پایان یکسالگی فعالیت شورا، از طرف « پایگاه خبری اوشکایا » نظر سنجی عمومی نسبت به عملکرد شورا و شهرداری بعمل خواهد آمد.

پاسخ دادن