۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اسکو
  • شناسه : 4136
  • ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۸:۵۰
  • 432 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : مهدی قهرمانی اسکوئی
  • منبع : اوشکایا
مدیریت توزیع برق شهرستان اسکو رتبه اول رفع خاموشی ها را در سطح استان به خود اختصاص داد

مدیریت توزیع برق شهرستان اسکو رتبه اول رفع خاموشی ها را در سطح استان به خود اختصاص داد

مدیریت توزیع برق شهرستان اسکو رتبه اول رفع خاموشی ها را در سطح استان به خود اختصاص داد.   به گزارش اوشکایا_ مهندس باقری مدیریت برق شهرستان اسکو با حضور در شورای شهر اسکو به سوالات اعضای شورای شهر پاسخ گفت . مهندس باقری با اشاره به فعالیت پرسنل زحمت کش توزیع برق شهرستان اسکو(اسکو،سهند،ایلخچی)افزود […]

مدیریت توزیع برق شهرستان اسکو رتبه اول رفع خاموشی ها را در سطح استان به خود اختصاص داد.

 

به گزارش اوشکایا_ مهندس باقری مدیریت برق شهرستان اسکو با حضور در شورای شهر اسکو به سوالات اعضای شورای شهر پاسخ گفت .

مهندس باقری با اشاره به فعالیت پرسنل زحمت کش توزیع برق شهرستان اسکو(اسکو،سهند،ایلخچی)افزود :با فعالیت همکاران در سطح شهرستان رتبه اول رفع خاموشی ها،واگزاری سریع انشعابات، بهبودکیفیت برق تحویلی در استان را به خود اختصاص داده ایم .

ایشان در ادامه افزود : هر گونه گزارش اشکال برق، خاموشی چراغ معابر و نامه های درخواستی توسط  شهروندان با اپلیکیشن برق من به راحتی انجام پذیر است و شهروندان می تواننداز خدمات غیر حضوری اداره برق بهره مند شوند.

ایشان در ادامه به سوالات اعضای شورای شهر در خصوص علت تاخیر در جابه جایی تیر های برق در سطح شهر که موجب مشکلاتی برای شهروندان شده ، عدم اطلاع رسانی در مواقع خاموشی و نیز رفع خاموشی روشنایی معابر در سریع ترین زمان ممکنه که خواست مردم بود پاسخ گفت .

مهندس باقری در جواب اعضای شورای شهر افزود :  دلیل تاخیر در جابه جایی نبود پیمانکار و مشکلات مالی برای عقد قرار داد بود که خوشبختانه حل شده است  و هم اکنون ۵ مورد جابه جایی برنامه ریزی شده  که در صورت تایید پیمانکار توسط شهرداری اسکو سریعا این موانع نیز حل خواهد شد.

و اما اطلاع رسانی برنامه برق من، کاملا رایگان در خدمت عموم مردم میباشد. گزارشات قطعی برق ، رفع خاموشی معابر، و سایر موارد سریعا در دستور کار قرار میگیرد که در صورت وجود تجهیزات برای رفع  گزارشات دریافت شده سریعا اقدام خواهد شد.

پاسخ دادن