۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی » اسکو
  • شناسه : 4792
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۵۲
  • 200 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : مهدی قهرمانی اسکوئی
مراسم تودیع و معارفه مدیران برق شهرستان اسكو برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مدیران برق شهرستان اسكو برگزار شد

این مراسم صبح روز پنجشنبه با حضور فرماندار شهرستان اسکو حسين فیروزی، عباس حسامی؛ مدیر عامل شرکت، جعفریان؛ معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ، مینا نظری؛ سرپرست روابط عمومی شرکت توزيع نيروى برق تبريز برگزار گردید. مدیر عامل برق تبریز در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات جعفر باقری؛ مدیریت قبلی برق اسکو گفت: این شرکت نیازمند […]

این مراسم صبح روز پنجشنبه با حضور فرماندار شهرستان اسکو حسين فیروزی، عباس حسامی؛ مدیر عامل شرکت، جعفریان؛ معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ، مینا نظری؛ سرپرست روابط عمومی شرکت توزيع نيروى برق تبريز برگزار گردید.

مدیر عامل برق تبریز در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات جعفر باقری؛ مدیریت قبلی برق اسکو گفت: این شرکت نیازمند افرادی خلاق و نوآور است تا بتواند منشا خیر باشد.

عباس حسامی با تاکید بر اینکه شرکت، از افکار جدید و ایده های نو استقبال می کند، گفت: مجید دانشمندفر دارای سابقه خوبی در امور شبکه است و امیدواریم با حضور وی همچنان شاهد استمرار خدمات‌رسانی مطلوب در حوزه برق شهرستان اسکو‌ باشیم.

فرماندار شهرستان اسکو‌ نیز در این مراسم، از برق تبریز به عنوان مجموعه ای باسواد و مسئوليت پذير یاد کرد و افزود: این شرکت از ادارات همیشه فعال و پویا است که به صورت شبانه‌روزی و در لحظه به مردم خدمت‌رسانی می کند.

حسین پیروزی با اشاره به کوهستانی بودن منطقه گفت: علیرغم شرایط جوی حاکم بر شهرستان اسکو، همواره شاهد انجام اقدامات خوبی در راستای اصلاح شبکه هستیم و امیدواریم این روند با حضور مدیریت جدید همچنان استمرار داشته باشد.

پاسخ دادن