۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی » اسکو
  • شناسه : 4786
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۳۳
  • 163 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : مهدی قهرمانی اسکوئی
مراسم تودیع و معارفه مدیران برق شهرستان اسكو برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مدیران برق شهرستان اسكو برگزار شد

این مراسم صبح روز پنجشنبه با حضور فرماندار شهرستان اسکو حسين فیروزی، عباس حسامی؛ مدیر عامل شرکت، جعفریان؛ معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ، مینا نظری؛ سرپرست روابط عمومی شرکت توزيع نيروى برق تبريز برگزار گردید. مدیر عامل برق تبریز در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات جعفر باقری؛ مدیریت قبلی برق اسکو گفت: این شرکت نیازمند […]

این مراسم صبح روز پنجشنبه با حضور فرماندار شهرستان اسکو حسين فیروزی، عباس حسامی؛ مدیر عامل شرکت، جعفریان؛ معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ، مینا نظری؛ سرپرست روابط عمومی شرکت توزيع نيروى برق تبريز برگزار گردید.

مدیر عامل برق تبریز در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات جعفر باقری؛ مدیریت قبلی برق اسکو گفت: این شرکت نیازمند افرادی خلاق و نوآور است تا بتواند منشا خیر باشد.

عباس حسامی با تاکید بر اینکه شرکت، از افکار جدید و ایده های نو استقبال می کند، گفت: مجید دانشمندفر دارای سابقه خوبی در امور شبکه است و امیدواریم با حضور وی همچنان شاهد استمرار خدمات‌رسانی مطلوب در حوزه برق شهرستان اسکو‌ باشیم.

فرماندار شهرستان اسکو‌ نیز در این مراسم، از برق تبریز به عنوان مجموعه ای باسواد و مسئوليت پذير یاد کرد و افزود: این شرکت از ادارات همیشه فعال و پویا است که به صورت شبانه‌روزی و در لحظه به مردم خدمت‌رسانی می کند.

حسین پیروزی با اشاره به کوهستانی بودن منطقه گفت: علیرغم شرایط جوی حاکم بر شهرستان اسکو، همواره شاهد انجام اقدامات خوبی در راستای اصلاح شبکه هستیم و امیدواریم این روند با حضور مدیریت جدید همچنان استمرار داشته باشد.

جعفر باقری؛ مدیریت سابق برق اسکو در این مراسم، اهالی این شهرستان را مردمی همراه و نجیب عنوان کرد.

وی هم‌چنین از زحمات تمام همکاران خود در برق اسکو که‌به صورت ایثارگرانه فعالیت دارند، قدردانی کرد.

مجید دانشمند فر نیز بر استمرار فعالیت های خوب گذشته تاکید و‌ ابراز امیدواری کرد: این مهم با افزایش تعامل بین سازمانی به خصوص فرمانداری اسکو و هم چنین بهره‌گیری از ظرفیت های همکاران میسر گردد.

گفتنی است در پایان این مراسم جعفر باقری به عنوان مدیر دفتر کنترل و نظارت بر پروژه های توزیع معرفی شد.

پاسخ دادن