۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اسکو » شهرستان اسکو » فرهنگی
  • شناسه : 5363
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
  • 902 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : مرتضی حمامی اسکویی
  • منبع : اوشکایا
متاسفانه عزم جدی و راسخ در مدیران برای پیشرفت شهر اسکو وجود ندارد

متاسفانه عزم جدی و راسخ در مدیران برای پیشرفت شهر اسکو وجود ندارد

(( متاسفانه عزم جدی و راسخ در مدیران برای پیشرفت شهر اسکو وجود ندارد ))   مسئولین باید انتقاد پذیر باشند. ارتباط خود را با رسانه ها برقرار کنید و از گریز و دوری از مصاحبه و پاسخ گو بودن خود داری کنید چون مسئولی که کارش صحیح باشد از پاسخگوئی واهمه ای ندارد و […]

(( متاسفانه عزم جدی و راسخ در مدیران برای پیشرفت شهر اسکو وجود ندارد ))

 

مسئولین باید انتقاد پذیر باشند. ارتباط خود را با رسانه ها برقرار کنید و از گریز و دوری از مصاحبه و پاسخ گو بودن خود داری کنید چون مسئولی که کارش صحیح باشد از پاسخگوئی واهمه ای ندارد و باید مسئولان نشست با اصحاب رسانه و پاسخ گویی به مردم و رسانه ها را در اولویت قرار دهند.

 

شهرستان اسکو یک شهرستان گردشگر پذیر است؛ متاسفانه بسته و پیوست فرهنگی باید برای گردشگران فراهم گردد که این امر در روستاهای هدف گردشگری ما وجود ندارد و در نتیجه ناهنجاری های فرهنگی در آن ها مشاهده می شود.

 

عزم و اراده ی جدی برای جذب سرمایه گزار  در شهرستان وجود ندارد. یکی از راه های ایجاد اشتغال در شهرستان جذب و حمایت از سرمایه گزار می باشد.

 

زمین خوابگاه دانشجویی دانشگاه آزاد که به حال خود رها شده است باید تعیین تکلیف شود. ساختمان نیمه کاره ی مهد قرآن باید تعیین تکلیف شود و همت مومنین را می طلبد تا این ساختمان تمام شده و در راستای انجام فعالیت های فرهنگی و قرآنی به کار گرفته شود.

 

باید نسبت به تعیین تکلیف برج آسمان که رای تخریب ان صادر شده است اقدام گردد و اهمالی در اجرای حکم صورت نگیرد، در غیر این صورت اگر خدای نکرده مشکلی پیش بیاید گریبان خیلی ها گیر خواهد بود.

 

متاسفانه عزم جدی و راسخ در مدیران برای پیشرفت خود شهر اسکو نمی بینم. مسئولین باید این شهر را در سایه ی شهر جدید همجوار و شهر تبریز نبینند و نسبت به پیشرفت این شهر با برنامه و جدیت کافی وارد عمل  بشوند.

پاسخ دادن