۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اقتصادی » فرهنگی
  • شناسه : 6055
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹
  • 61 بازدید
  • ارسال توسط :
  • منبع : خبرگزاری نصر
تاکید بر گسترش مناسبات کرواسی و تبریز

تاکید بر گسترش مناسبات کرواسی و تبریز

سفیر کرواسی در کشورمان در این دیدار با اشاره به ارتباطات تاریخی ایران و کرواسی گفت: علاقه مند به دوستی با ایران هستیم و امیدواریم از همه ظرفیتها برای گسترش مناسبات استفاده کنیم. دراگو اشتامبوک افزود: علاقه فرهنگی و عاطفی دو طرف می تواند زمینه ساز توسعه همکاریها در همه جوانب باشد. وی از افزایش […]

سفیر کرواسی در کشورمان در این دیدار با اشاره به ارتباطات تاریخی ایران و کرواسی گفت: علاقه مند به دوستی با ایران هستیم و امیدواریم از همه ظرفیتها برای گسترش مناسبات استفاده کنیم.
دراگو اشتامبوک افزود: علاقه فرهنگی و عاطفی دو طرف می تواند زمینه ساز توسعه همکاریها در همه جوانب باشد.
وی از افزایش ۳۰ درصدی مبادلات تجاری ایران و کرواسی در سال گذشته میلادی خبر داد و خاطرنشان کرد: ما منتظر هر فرصتی برای گسترش روابط با ایران هستیم و در این خصوص از همه توانمندیها استفاده خواهیم کرد.
شهردار تبریز هم با بیان اینکه این شهر مورد توجه سفرای کشورهای مختلف دنیاست به اشتراکات فرهنگی بین ایران و کرواسی اشاره کرد و گفت: تبریز آماده به اشتراک گذاری داشته‌های علمی و اقتصادی با شهرهای کرواسی است.
هوشیار برنامه‌ریزی شهرداری برای مشارکت مردم در اداره امور شهر را یادآور شد و تاکید کرد: توجه ویژه‌ به حوزه سلامت و محیط زیست جزو اولویت‌های شهرداری تبریز است و مردم در این حوزه‌ها کنار مدیریت شهری هستند.
وی با اشاره به ظرفیتهای اقتصادی و فرهنگی کلانشهر تبریز اضافه کرد: تبریز در طول تاریخ تعاملات درخشنده‌ای با مردم دنیا داشته است و ما موضوع صلح و پیام صلح را از طرف مردم تبریز به کل دنیا می‌فرستیم و امیدواریم شاهد صلح برای تمام مردم جهان باشیم.
حجت الاسلام برگی رئیس شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این دیدار آمادگی این شهر را برای پذیرش هیاتهای علمی، اقتصای، فرهنگی و ورزشی کشور دوست کرواسی اعلام کرد.
انتهای پیام/

پاسخ دادن